Ljajiću nezakonito ostaje Regionalna TV – Medijski mrak ove opcije se nastavlja

26
7

Untitled-1

Sandžak – Konzorcijum lokalnih privrednika, na čelu sa aktuelnim direktorom Regionalne radio televizije Novi Pazar Denisom Mavrićem kupio je danas ovaj medij za 89.350 eura, tri eura više od početne cijene, rečeno je radiju Sto plus u Agenciji za privatizaciju.

Drugi zainteresovani kupac za Regionalnu TV Muhamed Zukorlić, brat sandžačkog muftije Muamera, nije se pojavio na zakazanom javnom nadmetanju, pa je komisija prihvatila ponudu konzorcijuma.

U međuvremenu, Zukorlić se oglasio saopštenjem za javnost u kojem je istakao da je prekršen princip lojalne konkurencije i da nije bilo normalnog ambijenta za ravnopravno učešće potencijalnih kupaca.

“Posredstvom ove TV i drugih medija gradske vlasti su izvrgle mene i moju porodicu nezapamćenom linču, sa ciljem da se konzorcijumu bliskom vlasti obezbijedi kupovina ovog medija.Time je privatizacija izgubila svaki smisao i zbog toga mi čast i dostojanstvo ne dozvoljavaju da legitimizujem privatizaciju kojom se krše zakonska i moralna načela”, naveo je Muhamed Zukorlić.

Inače, osim Mavrića, konzorcijum čine i Muzafer Dragolovčanin (pomoćnik gradonačelnika Novog Pazara), Nihad Biševac (direktor filijale Nacionalne službe za zapošljavanje u ovom gradu) i privrednici Mulaz Dacić i Nedžad Dragolovčanin (predsjednik Upravnog odbora FK Novi Pazar).

Iako se prethodnih dana u medijima spekulisalo, da se ovom konzorcijumu priključio izvjestan broj privrednika, još uvijek nije poznato da li se to i desilo i to će biti utvrđeno tek nakon upisa udjela vlasništva.

Javno preduzeće za informisanje, u čijem sklopu posluje Regionalna TV, osnovano je 2002. godine i do skoro je zapošljavalo 81 radnika.

Međutim, prije desetak dana je 25 zaposlenih odlučilo da uzme otpremnine koje iznose 200 eura po godini radnog staža, čime je počela racionalizacija koju je sproveo menadžment ovog medija i po kojem je 51 radnik višak.

Prema nezvaničnim informacijama, Regionalna TV ima dugovanja od skoro 50 miliona dinara, a žiro-račun joj je u blokadi od maja 2014. godine za blizu devet miliona dinara.

Novi vlasnik kupovinom dobija pokretnu imovinu, odnosno tehniku i ostala sredstva za rad, frekvenciju, zaposlene, preuzima potraživanja i dugovanja, ali ne i vlasništvo nad objektom u kojem je ovaj medij smješten, a koji je u vlasništvu Grada.

Izvor: Radio100+


Sandžak PRESS pratite putem Facebook | Twitter | Android| iPhone

Stavovi iznešeni u ovom tekstu su autorovi i moguće je da isti ne predstavljaju stavove naše redakcije.
Komentari su vlastita mišljenja autora i redakcija zadržava pravo brisanja vulgarnih i uvredljivih komentara.

26 KOMENTARI

  1. javna je tajna da u pazaru nema omrazeniji covek od meha mahmutovica ali ga rasim drzi za gradonacelnika ko zna zbog cega ja sam clan i funkcioner sdp ali cu na sledecim izborima sa svojim simpatizerima glasatza neku drugu stranku

    0

    0
  2. U ZDRAVLJE MUFTINO RASTKOVI KUPISE REGIONALNU SA SAVREMENOM OPREMOM ZA 3 TRI EURA PREKO POCETNE CIJENE UKUPNO NEPUNIJA 95 000 A PROPALA TV TRSTENIK SA DOTRAJALOM OPREMOM CAK SEDAM PUTA VISE OD POCETNE CAK 178 000 EURA ! STA VISE DA UCINI DA NAROD OTVORI OCI I VIDI SARADNJU NJIH DVOJICE

    0

    0
  3. Ljudi ovde nesto smrdi…
    Prikupljaju se pare od dijaspore, dize se medijska pompa, narodu se obecava da ce mo se konacno osloboditi Mehovizije i onda kvrc…
    Sta se to desilo prije licitacije…???

    0

    0
    • Nista ti nebrini, pare od dijaspore ce otici na neki korisniji projekat od punjenja drzavnog budzeta srbije kupovinom neke tamo bezvezne TV. 🙂

      0

      0
    • Dovoljno je sto vas je preplasio, osetili ste da vas niko nefarba ni 5%, dijaspora je zadovoljno i nastavlja da financira svaki mjesec dobre projekte za Sandzak

      0

      0
  4. Nije mi jasno, šta je to konzorcijum kupio. Meni se čini mačku u dzaku.Pogledajte samo broj zaposlenih , za njihove plate i doprinose treba izdvojiti na godišnjem nivou više od 30 miliona dinara.To mu dođe samo za plate i doprinose svakog dana u godini više od 80 000 dinara. Ne vidim da kroz reklame može da se to obezbedi.
    Treba obezbediti novi prostor i pratiti razvoj opreme da se ne zaostaje u tehnici emitovanja programa. .
    Znači oni su kupili samo frenvenciju.Daj bože da ova kupovina sutra kad se probudimo vredi 50 000 eura.I tu frekvenciju koju su kupili – treba sačuvati RRA je jako rigorozna , može začas da se izgubi dozvola, Ali dajem sebi za pravo da grešim da nebi obeshrabrio nove vlasnike, kao i to da se baš nimalo ne razumem u rad medija i njihovo finansiranje.

    0

    0
    • 30 miliona dinara je sitnica, toliko prihoda na zapadu moraju osigurati 2-3 radnika da bi firma uopste bila u plusu i to u oblastima gdje zaposleni nisu visokoskolovani. Dobro, ovo je u srbiji – ali je uticaj regionalne tako veliki da su je mnogi spremni voditi cak i sa gubitkom samo da bi mogli reklamirati svoju politicku opciju i slicno.

      A RRA nikada nece oteti frekvenciju nekom mediju koji je poslusan naspram rezima na vlasti, opet – govorimo o srbiji a ne o nekoj uredenoj drzavi sa nezavisnim institucijama…

      0

      0
  5. Sta smo mi Pazarci dozvolili?! Ko nas predstavlja ?! Nismo svi ovce da slusamo ni Rasima, ni Zukorlića, jer se nezna ko je veći lazov. Gde su svi skolovani ljudi u Pazaru,zboga čega se ne dignu na noge i uzmu vlast u svojim rukama, zbog čeka verovati njihovim lažima i obecanjima, zar nisu bile dovoljne sve ove godine sto su nas lagali, varali i iskorišćavali ??? Onladino probudite se jer zivot nije to sto vi zivite u Pazaru!!!

    0

    0
  6. Za Boziji hatar, dajte televoziju militantnom odzi tj njegovom burazeru koji vodi poslove i pere novac, da imaju i TV kad vec ovako dobro sire mrznju sa elektronskim novinama.
    Pa da se za par meseci gledanja ko je koga zaklao pre 20 god i raznoraznih vredjanja bar lepo svi ustanemo jedni na druge i zaratimo

    0

    0
  7. I posle onoliko pljuvanja preko medija cijele prosle nedelje.. Mir mir mir niko nije kriv.. Pare zavrsise sve pa se pojavi samo jedna strana.

    0

    0
  8. muzafer najpre treba da se vrati gore odakle je (selo Ramosevo) i cuva ovce a ne da predstavlja narod neka ga neko pita kako je prosao u Bukres kada je trazio od mestana pare za asfaltiranje puta jedva je uspeo da pobegne. A zbog cega zato sto gore ima puno doseljenika iz ramoseva i da znaju ko je on i kakav je prevaran.

    0

    0
  9. ovo je po onoj prici “kadija te tuzi, kaduja ti sudi” rasko zar si toliko nisko pao dno dna. Smesna licitacija braco moja mila. Zar nas ovakvi ljudi predstavljaju u Beogradu i Evropi pa i dalje u svijetu zalosno i tuzno. Odakle im sad novac da nisu ovi rasimovi davali zekat kod meha pa se sad meho rasipa. bruka i sramota

    0

    0
  10. Nevešto prikrivanje nečeg većeg iza kulisa nelojalnosti itd……Sramota da je dopusteno da Sdp uzme tv uz verovatno adekvatnu naknadu za suprotnu stranu.
    Stidite se

    0

    0
  11. Bolje je u nečemu i ne učestvovati, nego učestovati sa ovakvim negativnim posljedicama. Ne mora se u svakoj čorbi biti zaprška. Triput mjeri – jednom sjeci, rekao je naš mudri narod. Mepromišljeno zaletavanje nikad nije dovodilo do cilja.

    0

    0
  12. Savjet politicarima je da se ne nerviraju previse oko toga ko ce kupiti koju televiziju jer televiziju skoro niko danas i ne gleda,jedino mozda pred izbore 🙂

    0

    0
  13. A sta je sada sa onih 8(OSAM) miliona od dijaspore? No,vazno je da su ONI BIZNISMENI iz dijaspore obisli AKADEMIJU NAUKA. Sada ih samo promovirajte u AKADEMIKE.Kakva lijepa igra za MUZU naivnih.

    0

    0
  14. Stara saradnja Rastka i mufta! To je mufty u dogovoru sa rastkom reko bratu da konkurise da nebi ko drugi sa strane pa da podigne cijenu! Ovako se skoro poklonila.! Treba rastko da mu kaze hvala

    0

    0

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.