Oštre kritike Đukanovića na rad DPS-a u Rožajama

1
136

ro

Rožaje – Premijer Crne Gore Milo Đukanović prekjuče je oštro kritikovao čelnike opština u kojima je DPS na vlasti, tražeći od njih bolje rezulate.

“Tražio je da mu pojedinačno odgovore šta su konkretno za mandata uradili. A onda je insistirao da niko od njih nema pravo da bude zadovoljan urađenim i da se bolje moraju posvetiti poslu koji obavljaju. Neke je posebno ‘uzeo na zub’. Imao je zamjerke na razvoj pojedinih opština”, kazao je izvor “Vijesti” koji je prisustvovao sastanku, ne želeći da precizira o kome je riječ.

Kako Rožaje Free Press sanzaje iz izvora bliskog DPS-u, sastanku su prisustvovali Nusret Kalač i Šefkija Murić. Đukanović je poseban akcenat stavljao na opštinske odbore u Rožajama, Beranama, Ulcinju i Plavu gdje je DPS izgubio vlast na prethodnim izborima. Kako saznajemo, glavne polemike su vođene upravo između predstavnika ovih opštinskih odbora i Đukanovića koji ih je prekidao u svakom pokušaju opravdavanja izbornih rezultata. Sa skupa je poručeno da je u opštinskim odborima gdje je DPS izgubio vlast došlo do zamora funkcionera uz napomenu da mora doći do rekonstrukcije i ostavki pojedinaca.

Nedavno je u javnost plasirana i informacija o tome da će novi predsjednik OO DPS-a u Rožajama biti Salko Luboder.

(rožaje press)

Sandžak PRESS pratite putem Facebook | Twitter | Android| iPhone