Avazovo antibošnjaštvo

3

Capture

Po svemu sudeći antibošnjački dnevni listu ‘Dnevni avaz’ nezaustavljivo juri u sunovrat i samouništenje. Bošnjaci su na ivici sabura da tolerišu konstantno vrijeđanje njihovih vjerskih i nacionalnih osjećaja od strane Avazove otvorene antibošnjačke uređivačke politike. Bošnjačko nezadovoljstvo ovom uređivačkom politikom nikad nije bilo veće. Već duže vrijeme se na meti ‘Dnevnog avaza’ nalazi nekoliko hiljada uglednih Bošnjaka.

Autor: Mersada Nuruddina Agović

Bošnjački narod se ibreti neprofesionalizmom kojim ‘Dnevni avaz’ intenzivno vodi svoju bjesomučnu kampanju protiv većeg broja uglednih Bošnjaka, ne prezajući od objavljivanja priloga gnusnih sadržaja i najprimitivnijih uvreda.

Proizvodnja afera

Da se podsjetimo analize velikosrpskog projekta Memorandum SANU 2, od strane autorice Mirhe Dedić koja je u listu ‘Slobodna Bosna’, br.854, str.19 navela neke od tačaka plana ovog dokumenta: ,,TREBA ŠTO ČEŠĆE PROIZVODITI AFERE…”

,,…U tom smislu KORISTITI MEDIJE. Nastojati, podmićivanjem ili ucenama, angažovati što veći broj muslimana…, jer njihove izjave o tome imaju veću snagu u odnosu na izjave Srba.”

Bošnjaci Bosne i Hercegovine  i Sandžaka ne razumiju kako se list ‘Dnevni avaz’ našao u ulozi saradnika i pomagača ovog antibošnjačkog projekta?!

Na internet portalima se mogu pročitati Avazovi naslovi poput: ,,Radikali traže utočište u Sarajevu” (Dnevni avaz, 23.08.2012.), Tajna vehabijskih dženaza” (Dnevni avaz, 02.02.2013.), ,,Zeleni termiti izgrist će bošnjački identitet k'o skakavci ponjavu” (Dnevni avaz, 30.06.2013.) i dr.

‘Dnevni avaz’ prenosi Radončićeve izjave o ”vehabizmu” i ”terorizmu” za SRNU: ,,Problem vehabizma u BiH je ojačan, ili će biti još veći zato što oni koji su ga stvorili ne čine dovoljno da se demokratskim sredstvima suprodstave njegovom širenju.” U istom prilogu Radončić dodaje: ,,Terorizam je globalan proces i BiH će imati velike izazove da stvori prostor sigurnog življenja.” (Dnevni avaz, 23.02.2013.) Mnogi internet portali su ove godine objavljivali nezadovoljstvo ovim listom, naslovima tipa ,,SDA: Radončićev Avaz destruira sve bošnjačke i bosanske vrijednosti” (‘Oslobođenje’, 16.maj.2013.), ,,Radončić provodi teror i tiraniju” (‘Slobodna Bosna’, 5.april 2013.) i sl.

‘Slobodna Bosna’ piše: Radončić je ,,šeme reducirao na montiranje islamskog terorizma bošnjačkom narodu”, a portal sda.ba navodi: ,,Fahrudin Radončić godinama preko svoje propagandne mašinerije radikalizira Bošnjake svodeći ih na vjersku skupinu i oduzimajući im politički subjektivitet, da bi to svoje antibosansko i antinošnjačko djelovanje krunisao sramnim sporazumom o političkoj marginalizaciji Bošnjaka i podjeli Bosne i Hercegovine.”

Navode se naslovi o Bakiru Izetbegoviću: ,,Bakire, skini suknju prošao je rat, više ne moraš glumiti gospođicu” (17.03.2013.), zatim naslovi da Izetbegović mlađi ,,svjesno uništava ‘Hidrogradnju’ ” (31.05.2013.), da je ,,aktivirao svoju ‘iransku vezu’ ” (12.11.2012.), da je ,,u kanalizaciji Distrikta Brčko” (29.03.2013.), da ,,čuva leđa Selimovićima kod poreznika” (14.12.2012.), da je ,,na halal sajam došao u haram Audiju” (17.05.2013.) i mnogo drugih sličnih naslova. Kad spominje Fahrudina Radončića Avaz kreira naslove tipa ,,Najpošteniji Komšić, Raguž i Radončić” (Dnevni avaz, 22.05.2013.)

U posljednje vrijeme se može primijetiti da Avaz objavljuje afirmativne naslove kada je riječ o Miloradu Dodiku. Na primjer: ,,Milorad Dodik čestitao 8.mart” (Dnevni avaz, 8.3.2013.), Dodik ,,razgovara sa Borisom Tadićem” (19.07.2013.), na sastanku sa Lagumdžijom” (20.10.2012.), ,,Milorad Dodik građanima čestitao Novu godinu” (28.12.2012.),zatim intervju posvećen Dodiku (20.jula 2013.), itd.

Naručene potvore na muftiju Zukorlića

‘Dnevni avaz’ se nije libio da uvredljive naslove o uglednim Bošnjacima objavljuje na naslovnoj strani novina. Tako je, na primjer, na njegovoj naslovnoj strani jednom osvanuo naslov ,,Muftija Zukorlić ne može više biti ni muftija”. Narod je tada pohrlio da kupi novine da vidi o čemu se radi, kad ono u sadržaju tu rečenicu biva izjavio Rasim Ljajić, otvoreni Zukorlićev neprijatelj. Nedavno, opet na naslovnoj strani Avaza se objavljuje ,,Zukorlić htio uzeti vakuf”, da bi se u sadržaju priloga na istu takvu u naslovu objavljenu rečenicu stavio znak pitanja i bilo napisano nešto sasvim nejasno i nesuvislo o jednom neuspjelom uvakufljenju nepokretne imovine.

Kada je Islamska zajednica u Srbiji početkom ove godine objelodanila Sporazum o saradnji koji su 23.03.2006.godine potpisali Milo Đukanović i predsjednik Bošnjačke stranke Rafet Husović, ‘Dnevni avaz’ je odmah požurio da objavi naslov ,,Vlada Crne Gore o izjavama Zukorlića” (26.01.2013.), da bi nakon tri dana Avaz ponovo stao na stranu crnogorskog premijera Mila Đukanovića i objavio naslov ,,Đukanović: Muftija Zukorlić je politički neobrazovan” (Dnevni avaz, 29.01.2013.) kao da je javnosti važno šta Đukanović misli o Zukorliću, a tobože nije važno šta Zukorlić misli o Đukanoviću i njegov stav se, po Avazu, ne treba objaviti.

Kao da je sve to bilo malo ‘Dnevnom avazu’, nego se priključio orkestriranoj hajci od strane srbijanskih medija na muftiju Zukorlića i pokušao da da svoj ‘doprinos’ srbijanskoj medijskoj uređivačkoj politici naslovima koji sadrže notorne laži, tipa ,,Zukorlić za struju duguje pet miliona dinara” (Dnevni avaz, 24.03.2013.),…itd, te današnji naslov ,,Zukorlića više ne možemo trpjeti” (20.09.2013.). Ovim posljednjim tekstom koji je, po nečijem diktatu, potpisala izvjesna Semira Degirmendžić, ‘Dnevni avaz’ se konačno sunovratio i pao na dno dna. O jednom vjerskom velikodostojniku, narodnom lideru i nacionalnom vođi je pisano na tako gnusan i neprofesionalan način da je to konačno  preliko kap narodnog strpljenja. Nekoliko sati nakon objavljivanja, Avaz, svjestan svog katastrofalnog čina, uklonio je sporni tekst sa portala , ali tek kad su ga preuzeli neki drugi antibošnjački portali.

Avazovo samouništenje

Već je i prije bilo reagiranja na slična necivilizirana antibošnjačka Avazova pisanja. Autor teksta ,,AVAZOVO SAMOSPALJIVANJE”, M. Tuzlak je pisao: ,,…Ulogu šejtanskog posla preuzela je izvjesna Indira Ćatić, koja je za rubriku Pressija u avazovoj Sedmici od 13. jula 2013. god. potpisala pamflet ,,Mufty – zvijer iz Novog Pazara” pod inicijalima I.Ć. Ova Indira je već dugo vremena novinarka u Dnevnom avazu i uglavnom piše ili samo potpisuje prljave tekstove od formata žute štampe…”

Uvaženi književnik Muhamed Mahmutović koji je nekada pisao za ‘Dnevni avaz’, danas o tom svom angažmanu u tekstu ‘Četnici neka se ne boje!’ navodi: ,, Dugo godina sam bio dopisnik Avaza i još uvjek sam ponosan na taj period, jer je Avaz tada bio potpuno drugačiji. Sad se ne osjećam nimalo prijatno kada me negdje predstave kao pisca i novinara, pa nabroje tu i Avaz. Dnevni avaz koji se u zadnje vrijeme obračunava isključivo sa Bošnjacima, koji podmeće Armiji RBiH terorizam, koji proganja tzv. vehabije, dok Ravnogorski četnički pokret dobija donacije za svoje djelovanje, u kojem se ministar “sigurnosti” ne sklanja sa naslovnice cijeli dan zato što kaže da u Sudanu nema povrijeđenih građana BiH, a koji se nije dan ranije ni oglasio dok su četnici tukli majke iz Srebrenice… i da ne nabrajam, takav Avaz je haram kupiti svakom Bošnjaku!” – zaključuje Mahmutović.

Možemo shvatiti duševnu bol gospodina Mahmutovića koju mu je  antibošnjačkim djelovanjem nanio njegov nekadašnji list ‘Dnevni avaz’ i pridružujemo mu se u poruci bošnjačkoj javnosti da više ne kupuje ‘Dnevni avaz’.

Bošnjački patrioti zbog Radončića napuštaju SBB

Kao što je poznato, vlasnik ‘Dnevnog avaza’ Fahrudin Radončić se osokoljen svojom sumnjivom logistikom, između ostalog, usudio i da tuži uvaženog književnika i publicistu Fatmira Alispahića, jer ga je ovaj u svom autorskom tekstu nazvao ,,Ministrom četničke sigurnosti” iz razloga što kao ministar sigurnosti nije reagirao na četničko okupljanje u Ražljevu kod Brčkog. Na internet portalima se mogu naći i ovakvi naslovi ,,Nakon tužbe Fahrudina Radončića protiv Fatmira Alispahića patrioti napuštaju SBB” (kakanj-x.com).

Osim na internet portalima, ta se tužba osuđivala i na hutbama. Članovi SBB-a su počeli davati ostavke na članstvo i na funkcije u stranci. Munir Mujezinović je svoju ostavku javno objavio navodeći da istupa iz stranke zbog neprimjerenog ponašanja Fahrudina Radončića i njegovog ŠTETNOG DJELOVANJA PO BOŠNJAČKI NAROD. Radončićevo ANTIBOŠNJAČKO DJELOVANJE je kao razlog navela i Senija Mrdić, pišući: ,,Radončić NE POKAZUJE NIKAKAV SENZIBILITET ZA NAROD koji je bio najveća žrtva zločinačke ideologije u agresiji na BiH”.

Iz istih razloga je svoju ostavku dao i član Općinskog odbora SBB Travnik, Mirzedin Smajlović, koji je naglasio da je njegova ostavka moralne prirode, kao i Tuzlak Aleksandar Remetić.

Šta nam nakon svega ovoga preostaje, nego da podržimo ogorčene  patriotski orjentirane Bošnjake koji su digli svoj glas protiv Radončićevog i Avazovog antibošnjačkog djelovanja i podržimo njihovu odluku da više ne kupuju ‘Dnevni avaz’ koji beskrupulozno nastavlja raditi protiv interesa napaćenog bošnjačkog naroda.


Sandžak PRESS pratite putem Facebook | Twitter | Android| iPhone

Stavovi iznešeni u ovom tekstu su autorovi i moguće je da isti ne predstavljaju stavove naše redakcije.
Komentari su vlastita mišljenja autora i redakcija zadržava pravo brisanja vulgarnih i uvredljivih komentara.

OSTAVITI ODGOVOR

3 KOMENTARI

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.