Ko blati Zukorlića i Ugljanina preko portala Sandžačke novine?

7

Internet portal Sandžačke novine koji je pod kontrolom Esada Džudža ovih dana sprovodi kampanju protiv predsjednika Bošnjačkog nacionalnog vijeća (BNV) Sulejmana Ugljanina.

Sandžačke novine vodi Esad Džudžo, posredstvom svog rođaka Nedžada Smailagića.

Spor počinje od trenutka kada je Ugljanin zauzeo mjesto predsjednika BNV umjesto Esada Džudža. Jedna od prvih odluka koja je uslijedila je uklanjanje Sandžačkih novina sa budžeta BNV-a. Tako je Ugljanin onemogućio Esadu Džudžu da uzima finansije iz nacionalnog budžeta Bošnjaka preko nevladine organizacije Centar za bošnjačke studije u Tutinu.

U komentarima na portalu Sandžačke novine se špekuliše da je finansiranje novina Esada Džudža preuzeo Rasim Ljajić i da se u toj pretpostavci krije objašnjenje zašto taj portal već duže vrijeme ne izvještava negativno o Ljajiću.

Esad Džudžo je objavio navodno da se odriče Sandžačkih novina. Međutim, kada su nadležni organi R. Srbije donijeli odluku da ekstenzije koje završavaju sa (.rs) ne mogu sakriti identitet vlasnika portala, postalo je jasno da je portal i dalje u rukama Esada Džudža.

Esad Džudžo i njegov rođak Nedžad Smailagić u akciji osmišljavanja tekstova za Sandžačke novine.

Nedžad Smailagić podjednako vodi i portal CBS-a čiji predsjednik Esad Džudžo.


Sandžak PRESS pratite putem Facebook | Twitter | Android| iPhone

Stavovi iznešeni u ovom tekstu su autorovi i moguće je da isti ne predstavljaju stavove naše redakcije.
Komentari su vlastita mišljenja autora i redakcija zadržava pravo brisanja vulgarnih i uvredljivih komentara.

OSTAVITI ODGOVOR

7 KOMENTARI

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.