Naslovnica NAJNOVIJE Nacija Tri dana Srbija ne može da se smiri od Muftijine izjave o...

Tri dana Srbija ne može da se smiri od Muftijine izjave o Kusturici, Selimoviću, Smailovićki i Ljajiću

157
442

179165_10151395691431697_1942853631_n

Sandžak – Skoro svi srpski mediji su sa zaprepaštenje prenijeli stav Muftije Zukorlića po pitanju ključnih ličnosti iz srpske kulture. Kako pišu srpske Novosti, Islamska zajednica zagovara ksenofobiju koja je, navodno, “opstala i preživjela uprkos ratovima, stradanjima i žrtvama na svim stranama. Neki ljudi su zauvijek ostali zarobljeni u tom zlom vremenu i iz njega ne mogu da izađu. Zukorlićeve izjave pripadaju poznatoj nacionalističkoj matrici koja postoji još od 1990. godine na ovim prostorima” – ovako je ministar i potpredsjednik Vlade Rasim Ljajić odgovorio muftiji sandžačkom Muameru Zukorliću koji je kazao da je “Beograd pun bošnjačkih mozgova koji se, nažalost, koriste u svrhe srpskog naroda”.

Kao primjer, Zukorlić je naveo i Rasima Ljajića, za koga je rekao da je “ime broj jedan u politici i da se na političkoj sceni održao 15 godina”.

Ljajić za naš list ocjenjuje da nijedna nacionalna manjina nema ni teoretske šanse da se razvija ukoliko je u konfrontaciji sa državom u kojoj živi:

– To se naročito odnosi na Bošnjake. Moj pristup je da moramo da budemo kooperativni i da prihvatamo Srbiju kao svoju državu. Potpuno je naopaka i pogubna logika da će nama biti dobro ako je Srbiji loše. Srbija je naša zajednička kuća i ako ona prokišnjava svi ćemo da pokisnemo. Ako se Srbija razvija i napreduje, svima će, pa i nacionalnim manjinama, biti bolje. Uvijek sam se rukovodio time.

Zukorlić se nije osvrnuo samo na Ljajića. Na spisku Bošnjaka “o čije umove su se okoristili Srbi” su i pisac Meša Selimović, reditelj Emir Kusturica, novinarka Ljiljana Smajlović.

– Kad god je trebalo pametnih, bilo je: hajmo kod Bošnjaka – kazao je Zukorlić na svečanosti povodom otvaranja Bošnjačkog centra u Beču, gdje je i promovisana Enciklopedija sandžačko-bošnjačke književnosti.

Samo ljudi koji imaju problem sa sopstvenim identitetom, samopouzdanjem, ili su neostvareni, mogu da daju slične izjave, kaže nam Ljajić:
– Znam tačno ko sam i šta sam i niko ne može tome da me podučava. Ne smatram ni da je to moja prednost niti da je hendikep.

Tako je, govoreći o Selimoviću, muftija rekao da je “genijalac koga Srbi prisvajaju”.

– Meša je nesporno genijalac, ma šta mi mislili o tome. Srpska kultura ne može bez njega, kada njega sklonite tu ostaje rupa. Srpska kultura i umjetnost ne mogu ni bez reditelja Emira Kusturice.

– Da su Srbi mogli bez Kusturice, ne bi ga na ovaj način prihvatali, forsirali i plasirali. Emir Kusturica je trenutno najveći srpski prosvetitelj, posle Svetog Save – rekao je Zukorlić.

Komentarišući ove stvove, Jovan Delić, profesor savremene srpske književnosti na Filološkom fakultetu u Beogradu, kaže:

– Kada bi se sklonili Selimović i Kusturica, ostala bi rupa i ne daj Bože da se sklone. Oni su srpsku kulturu izabrali i oni joj pripadaju. Oba znaju da su Srbi i to su pismeno potvrdili.

Delić podsjeća da je Meša Selimović u testamentarnom pismu Srpskoj akademiji nauka naveo da je Srbin, da pripada srpskoj kulturi i književnosti, ali i da poštuje svoje roditelje i islamizovane pretke.

– To što je Meša napisao u “Sjećanjima” je nešto najmudrije što je jedan Srbin čiji su roditelji bili muhamedanske vjere napisao. Nisu Selimović i Kusturica jedini koji sebe smatraju Srbima, jer se čitav niz ljudi muhamedanske vjere osjećao pripadnicima srpskog naroda – ističe profesor Delić.

Zukorlić je rekao i da je “ime broj jedan u novinarstvu urednica “Politike” Ljiljana Smajlović iz Banjaluke, a da su joj i otac i majka muslimani.

On se pozabavio i Muhamedom Jusufspahićem, za koga je rekao da je “glasniji od svih arhijereja i vladika i da više promoviše pravoslavlje nego svi oni zajedno”.

Izvor: Novosti


Sandžak PRESS pratite putem Facebook | Twitter | Android| iPhone

Stavovi iznešeni u ovom tekstu su autorovi i moguće je da isti ne predstavljaju stavove naše redakcije.
Komentari su vlastita mišljenja autora i redakcija zadržava pravo brisanja vulgarnih i uvredljivih komentara.

157 KOMENTARI

  1. Ovdje se nema sta komentarisati, sve je receno, saslusaj i prihvati ili saslusaj i zaboravi, nema nikakve prisile. Ipak je korisno procitati jednu knjigu koja obradjuje vaznu temu jednog prostora i naroda u odredjenom periodu. Oni koji sve znaju naravno da netrebaju knjige, kao nasa Aida, oni sve znaju i neka im je sa srecom.

  2. -srbi-koji ovde komentarisu
    Srecko Djokic inace Albanac Xhokaj porijeklom iz Niksica.
    Mladen lemajic Lema =Copav na Turskom
    srbo Turci su i Kasalovici Okanovici Karadzici [prijeklom Turci iz Izmira] Kalabici [iz Turskog grada Kalabe Yaksici [Turci Yakci] Sormazi Dragan Sormaz na pr Dzadzici [Dzadzi=stric] Terzici Topalovici Dinkici [Dinkiz] Deretici [Dere=potok] itd
    Vodje fali jos samo garavi Emir sin Murata iz Turskog Kustura
    Rahmetli Murat je cijelog zivota govorio da je porijeklom iz Turske mjesta na obali Egeja koje se zove Kusadasi ili Kustur [ptica na Turskom]
    Murat je dobio ime po Turskom sultanu i zato je sinu dao ime EMIR PRINC

  3. Tako je to u srba.Ako vec ne mogu da ukradu i posrbe tudje licnosti oni ih izmisle
    Znamo da je Dobrica Cosic[Tursko prezime i porijeklo bas kao i Matija Beckovic ]cijenio LAZH kao plemenitu moralnu osobinu
    A sad malo o lopovluku i posrbljavanju
    Za Panteliju aka laznog Emira znamo svi
    Pantelija S Milisavljevic je rodjeni Kragujevcanin homoseksualac[Kolega Vasilija Kacavende] i bivsi robijas iz Lepoglave koga je Maja Kusturica trenirala da glumi njenog mrtvog muza
    Mesa Selimovic-Bosnjak kome su srpski komunisti uhapsili lazno osudili i ubili rodjenog brata Sefkiju u romanu Dervis i Smrt sebe predstavlja kao Dervisa Ahmeda Nurudina svoga brata Sefkiju kao Haruna dok srbe naziva Turcima
    Mesa je posrbljen posle sloga tj mozdanog udara dok je lezao nepokretan u postelji.Pisac tog pisma je bio Dobrica Cosic s svedoci su bili Matija Beckovic i Dara Selimovic
    Na isti nacin je posrbljen i slogirani Hamdija Jusufspahic-On je bio potpuno nepokretan bez moci govora a Toma Grobar mu je objesio KRST oko vrata.
    Sjetimo se i kako je Jovan Jovanovic Zmaj za pare koje mu je davala SANU glumio srbina Muslimanske vjeroispovjesti i pisao cetnicke pjesmice u ime izmisljenog Aliveric Tuzlaka
    SANU je 20-30 godina posle smrti Osmana Djikica objavlijivala velikosrpske pjesmice u njegovo ime uz obrazlozenje da je to Osman sam napisao za zivota i testamentom ostavio njima
    Osman je pak za zivota bio VELIKI MUMIN i ponositi Bosnjak kome je cak i tulbe podignuto
    Ramhetli Osman je govorio da nikad u zivotu nijedan stih nije napisao vec da je on iskljucivo prozaista,.
    SANU je od Kaplana Resulija Albanskog kriminalca i robijasa napravila samozvanog DR Burovica pjesnika i lazova koji laze za platu i cita i prepisuje tekstove koje oni pisu u njegovo ime
    Na isti nacin SANU forsira i Saliha Selimovica bivseg cobanina s Pesteri i onoga cetnika Spaha elektricara
    Slobodan Milosevic je kao srpkinju islamske vjeroispovjesti placao i forsirao Rabiju Subic bivsu Sarajevsjku prostitutku sa debelim krivicnim dosijeom
    Idiotluk ide toliko daleko da posrbljuju cak i Rahmetli Aliju Izetbegovica iako se Bonjaci u Semendre Pasaluku tzv srbiji] pominju vijekovima
    Tim Pasalukom je vladao Bosnjak Focic Mehmed
    A o Bosnjacima iz tog pasaluka je pjevao i nas Homer Avdo Medjedovic
    Njegos pise o Bosnjacima iz SM Pasaluka tzv srbije i tvrdi kako oni eto nemaju pravo da se izjasnjavaju kao Bosnjaci vec da treba da prihvate taze izmisljeno ime srbi
    Znamo da je srpska nacija izmisljena u 19 vijeku
    Naravno nisu samo Bosnjaci zrtve lopovluka i posrbljavanja
    Tu su na pr i VLASI Nikola Pasku i Alkibijad Nusa posrbljeni u Nikola Pasic i Branislav Nusic pa onda IVO ANTUN ANDRIC Hrvat po ocu i majci pa onda Madjar Janos Hunjadi posrbljen u Sibinjanin Janko,pa Krali Marko Bugarin iz Prilepa posrbljen u Kraljevic Marko a zrtva posrbljavanja je i Aleksandar Makedonski i Hashim Thaci pa cak i sami ISUS

    • Немам времена да се превише бавим твојим небулозама, неистинама и полуистинама. Ипак, ево неколико коменара.
      Не приписуј САНУ ствари које су се одиграле пре њеног оснивања! Мећу Србима муслиманске вере било је много песника, не само Осман Ђикић, да поменем и Сеид Вехаб Илхамија, Омер-бег Сулејманпашића, Омер Скопљаковића, Авда Карабеговића, Нурудина Ибнул-Хаџера, Мухамеда Хеваја, Мусу Ћазима Ћатића…
      Салих Селимовић није чобанин него професор историје, родом из Босне, а сада пензионер из Сјенице. Између осталог, он је користећи документе доказао да су др Мустафа Церић и Алија Изетбеговић обојица српског порекла. Уосталом, постоји низ сведочанстава да се рахметли Алија тиме и хвалио и говорио да је пореклом из Београда.
      А тврдњом да је српска нација измишљена у 19. веку само показујеш колико си заслепљен и необразован. Очигледно је да, између осталог, ниси прочитао ама баш ни једну средњовековну повељу српских владара. Или овде намерно провоцираш.

      • Crni Micko vjerujes li ti zaista u gluposti koje si napisao?Jer ako vjerujes onda si zreo za posmatranje.Svi ljudi koje si pomenuo su posrbljeni na isti nacin kao i Osman Djikic ili nepostojeci Aliveric Tuzlak aka Jovan Jovanovic Zmaj
        Muhamed Hevaija Uskofi koga ti bez imalo srama i obraza posrbljujes [Tobe Jarabi ] se ne samo cijelog zivota izjasnjavao kao PONOSITI BOSNJAK vec je i napisao najstariji sacuvani rijecnik Bosanskog jezika iz 1631
        E taj rijecnik je Vuk Karadzic prepisao dvesta godina kasnije
        Sam Muhamed Uskofi nikad nije ni cuo za tzv srpski jezik izmisljen u 19 vijeku i licno je zapisao da je Bosanski jezik bio cetvrti sluzbeni jezik Otomanskog carstva]
        srpski jezik je nastao tako sto su SVABE 1850 BECKIM DOGOVOROM odlucile da uvezu Bosanski jezik u Semendre Pasaluk -tzv srbiju
        Sve do tada Vukov prepisani rijecnik Bosanskog jezika je bio zabranjen
        U SM pasaluku tzv srbiji se osim naravno Turskog govorilo jos i Torlackim dijalektom Bugarskog jezika a pisalo se na Crkveno Slavenskom
        To sto nije falsifikovala SANU uradila je SUD ili srpsko ucevno drustvo iz Beograda preteca SANU
        E to drustvo je 1860 platilo Bogoljubu Petranovicu da u Sarajevu sam na Bosanskom jeziku falsifikuje cijeli tzv kosovski ciklus epskih pjesama
        Tako su u periodu od 1860 do 1868 izmisljeni ne samo srpsko Kosovo vec i Kosovka Djevojka Jugovici i slicne gluposti
        Tako je Ugarski knez Lazar postao srpski car
        srbija nije mogla imati Kralja te 1389 jer nije ni postojala
        Lazo je bio obicni KNEZ sluga Madjarskog kralja Zigmunda i zivio je u Katolickoj zemlji koja se pominje kao Magna Hungaria ili Velika Madjarska
        Salih Selimovic je bio obicni cobanin i seoski ucitelj iz Pesterskih vukojebina sve dok se u vrijeme Slobodana Milosevica nije bio posrbio i uclanio u SPS i JUL
        Njegova karijera je pocela tako sto je prstom pokazivao srpskoj policiji koga od njegovih komsija treba da hapse i tuku zato sto je govorio protiv Milosevica Mire Markovic ili velike srbije
        Koje povelje i koji srpski vladari?
        Sve te povelje su potpuno ili delimicno falsifikovane i posrbljene
        srbija je izmisljena 1868 u Berlinu
        Napravile su je Svabe samo zato da Rusi ne bi napravili Veliku Bugarsku preko koje su htjeli izaci na Jadransko more
        Alija Izetbegovic je bio PONOSITI BOSNJAK porijeklom iz Beograda bas kao i Focic Mehmed koji je vladao SM Pasalukom tzv srbijom ili na pr Malkoc Bali Beg
        U epu naseg Homera Avde Medjedovica Meho Smailagic Bosnjak iz Kanjize -danas Vojvodina se zeni lijepom Fatom iz Budima danas Madjarska
        Husein Kapetan je bio porucio Turskom Pasi Milosu Obrenovicu da je Bosnjacka sablja sjekla u vrijeme kad srpska jos ni iskovana nije bila
        Time je htio reci da je Bosnjaka bilo prije nego li je srpska nacija izmisljena
        Tvrtko je na pr bio kralj Bosne Hercegovine Rascie[Sandzaka] i Dalmacije a njegovo carstvo se prostiralo sve do Kosovog Polja i to u vrijeme kad srbija nije ni postojala
        Svi tzv Nemanje su bili Albanci Katolici NIMANI bas kao i ostale Albansko Katolicke dinastije Ballshani [Balle-chelo-prvi] posrbljeno u Balsici i Topija[Najpoznatiji Albanski car Karlo Topija]

    • rabija subic je kuja sarajevska koja je radila u sarajevskom vodovodu i kanalizaciji kkuja je bila poznata po tome stop je sirila lazi o muslimanima a velicala cetnicke smradove pobjegla je na pale 1992g

  4. Apelujem na Srbe da se uzdrze od vredjanja.Uveren sam da bi to dovelo do pozitivne reakcije druge strane.Podrzavam uvodjenje cenzure za sve uvredljive i vulgarne komentare,oni doprinose daljem sirenju mrznje.Zamolio bih s.b. za misljenje o tome da li ovaj komentar muftije i naslov ovog teksta uticu na poboljsanje ili pogorsanje medjunacionalnih odnosa Bosnjaka i Srba.

  5. Za”milica kosovic”

    Idiot si da ne moze biti veci, i to nepismen i pun mrznje.

    Pises neke budalastine , glumis neko znanje a u stvarı se provaljujes i prljas ovaj cisti sajt svojim smradom na koji zaudaras

    Stidi se i posteni Srbi, moralni i cestiti koje poznajem i svakodnvno srecem i komuniciram.

    Nikakve razlike od tvog bestidnog glupog i blebetanja blebetanja punog mrznje nema od djela koje ste ucinili od Srebrenice, Sarajeva, Vukovara, Tomascice,Gorazda do Visegrada Sjeverina i Strbaca.

    Tvoje je mjesto kod zlocinca cosavog Vojke Seselja i njegov sponzora filareta.

    • Нурудине, Нурудине, хвалити памети али сабура још много више, да би самном могао комуницирати…

      • Milice- NURUDIN je za tebe GOSPODIN.Tebi “hvali pameti”.Valjda fali.Ti si u skoli ,izgleda,ucila samo istoriju i to samo po DERETICU.Gramatika 0 BODOVA.

  6. DODIK DA DOĐE U SREBRENICU I POKAŽE DA ‘SVI SRBI NISU ČETNICI’ (Dr. Mustafa Ceric Predsjednik SBK)

    • Тебе смо провалили, ти заправо не умеш ни читати ни писати, него ти неко каже шта негде пише и ти онда само копи-пејст 🙂

  7. Čovjek koji nam vraća dostojanstvo, koji nas uči da smo bolji od drugih, jer pripadamo i slijedimo sunet božijeg Poslanika Muhameda s.a.w.s. Neko ko zna kako sa asimilatorima, ali i sa asimilovanima, neko ko ima petlju i znanje da onima u Bg javno kaže šta misli. Deluje u vremenu, ali su mu poruke već antologijske, nisi za dzabe toliko omražen kod njih, a poštovan kod svojih. Vrijeme će od našeg vodje izlivati kalup za generacije koje slijede, nadam se da će sa istim žarom prenositi poruke i veštine koje nam pokazuješ. Da te Uzvišeni Gospodar nagradi na ovom, ali i na budućem svijetu. Sellam iz Ro.

  8. Kako se tzv.srbovi deklarisu u Republiq Kosova?? Nationalnost Republiq Kosova jer su izmišljena nacija!!!U Republiq BiH tzv.srbovi se deklarisu gradjani Republike BiH vidite da nigdje ne postojite.u R.Hrvackoj gradjani R.Hrvacke. nacio Izmišljena Genocidna stoka..

  9. Žalosno je sto Muftija Zukorlic nije precjednik Srbije,jer vidi se da je Mozak!! Tu nema sta vise da pričamo samo srbi i hrvati mogu da slušaju i nauce malo istine.. Ali Muftija Zukorlic ima šanse da bude prijecednik ove naše “Trenutno Okupirane” Republike BiH Gosp.Zukorlic Muamer budući prijecednik RBiH

    • Kao prvo hriscanstvo postoji 2000 godina dok je islam poceo da postoji tek u 7-mom vijeku sto ti pise i u kuran…A kao drugo Turci su otimali nasu djecu i vodili ih u Tursku dje su od njih pravili najbolje njihove vojnike a onda ih slali nazad da ubijaju svoje porodice i narod tako da od toga ne moze biti veci genocid!!!! sto se tice crne kose da ti i to objasnim…Isti ti vojnici poznatiji kao Janicari su osnivali porodice i pravili mnogo djece u Turskoj pa ti vidi koliko je sad u Turskoj nase krvi i naseg gena…A inace 99% muslimana na ovim nasim podrucjima je poturceno a samo 1% su pravi turci kojima smo mi nasom voljom dozvolili da ostanu pokazujuci nasu ljudskost na taj nacin…I jos nesto taj tvoj kuran propagira samo mir i zasto si ti onda kontradiktoran tome i sijes mrznju medju narod…predstavljas kuran na nacin koji je u sustoj suprotnosti sa njegovom svrhom…

      • Jedini koji su otimali djecu su bili cetnici koji su na pr djecu iz Srebrenice i Visegrada vodili u srbiju i posrbljavali
        Sirocad i nezeljena Albancka i Romska djeca s Kosova su takodje decenijama zavrsavala u Beogradu tj Zvecanskoj a otud isla na usvajanje i posrbljavanje
        Turski zakoni su bili pisani na osnovu Serijatskog prava a to pravo predvidja smrtnu kaznu za otmicu djeteta
        Istina je da su Hriscanska djeca od 10 do 20 godina imala pravo na upis u visoku vojnu skolu u Jedrenima pod uslovom da poloze fizicke testove i da nisu jedinci-Jedinci nisu mogli sluziti Tursku vojsku
        Pravilo nije vazilo jedino za sirocad-tzv Adzamije pod uslovom da nemaju nikoga da se brine o njima
        U Turskoj je svak mogao da postene vezir[General] ili Admiral ako je bio sposoban-u Hriscanskoj evropi su to mogla samo djeca plemica
        Turci su tu djecu ucili ajetima iz Kurana koji kazu da se svaka vjera mora postivati i da mjesta u dzenetu ima za sve-Hriscane jednako kao i Muslimane ili Jevreje i da nijedan Arapin nema prednosti nad ne Arapinom tj da smo svi jednaki
        Ta djeca Janjicari su bili PONOS svojih porodica
        Mehmed Pasa Bosnjak je na pr u skolu u Jedrenima otisao s 18 godina u pratnji oca Dimitrija
        Dimitrije je primio Islam kad mu je bilo 53 godina i uzeo ime Dzemaludin kao i nj cerka Semsa
        Mehmed je u svojoj voljenoj Bosni podigao 5 mostova 2 dzamije i 1 crkvu
        Siromasna Bosnjacka Albanska i Romska djeca danas zavrsavaju u srpskim vojnim skolama i akademijama i tamo ih truju stihovima genocidnog vladike Njegosa

  10. У Призренском крају, где су Горанци и народ Средачке жупе, међу последњима примили Ислам, требало је више од три генерације да би се коначно одродили.
    Остало је записано у приповеткама Григорија Божовића, да Муслимани Горе нису децу сунетили ни кад пређу 20 годину животу, свако пролеће би се спустали у Призрен да се поразговарају са угледним Призренским Србима на тему хоће ли ослобођење скоро да не обележавају децу исламским жигом јер ће их одма крстити ако до ослобођења дође.
    Нажалост ослобођење је закаснило, сви знају да је у Гори 1875 сахрањена последња српкиња Божана, бака чувеног СУЉ Капетана, Горанци су већ постали други народ.
    Једини који су се вратили у своју веру коју су кришом чували су Срби из Скопске црне горе, 150 год су били Муслимани(прикривени Срби) и кад је ослобођење дошло сви су спустили иконе са тавана и моментално вратили српска словенска имена.

      • Па јесте Ал, нема шта да те потсећам-све си лепо рекао – управо су из тог опслуивања настали твоји претци.

    • Cobance Milice,a sta kaze cika Grigorije?Ima li jos nesto da je cica grigorije rekao?Nemoj zaboraviti da nam to preneses,jer nam je to “mnogo interesantno”.Ima li jos koji cica da je negdje nesto tako laprdao?C

    • Cobance Milice,a sta kaze cika Grigorije?Ima li jos nesto da je cica grigorije rekao?Nemoj zaboraviti da nam to preneses,jer nam je to “mnogo interesantno”.Ima li jos koji cica da je negdje nesto tako laprdao?Cuj joj cica Gligorija?

    • Milice Cobanice sta jedes pa si tako pametna?Mozda dzuhanu tj kravlju pitu?Ako nisi znala Beograd je nekad slao Branislava Nusica na Kosovo ti u Prizren Orahovac Pec itd da ubjedi tamosnje Bosnjake i Gorance da su oni u stvari srbi.
      U Orahovcu mu je u lice receno da oni dobro znaju da su BOSNJACI a da njega treba da ga je stid lazi koje govori,i da treba da se pozabavi sopstvenim porijeklom.Branislav im je odgovorio psovkama i nazvao ih poturicama,a tu uvredu je cak i zapisao
      Branislav ni sam nije bio srbin vec Vlah Rumun Alkibijad Nusa koji se posrbio za pare i radio na posrbljavanju Vlaha Rumuna bas kao i Nikola Pasku tj Nikola Pasic
      Kako te bre nije stid da uposte pominjes Skopsku Crnu Goru i uopste Bosnjake?
      Svak zna da su na pr Bosnjaci i Albanci otud bas kao i oni iz prave Crne Gore morali da biraju izmedju klanja i pokrstavanja
      Sacuvane su i slike iz 1912 na kojima Avram Cemovic i raspop zlocinac Djordje Sekularac silom pokrstavaju Bosnjake i Albance Muslimane i Katolike
      slava nikad nije bilo kod Bosnjaka krstjana jer te PAGANSTINE nije ni bilo u crkvi Bosanskoj
      naravno slava nije bilo ni kod Bosnjaka Posrbica sve do kraja 19 vijeka kad ih je Beograd konacno uspio ubjediti da su oni srbi
      E zato ogromna vecina tih Bosnjaka Posrbica tzv srba iz Bosne danas slavi SV NIKOLU jer nikakvu slavu nisu ni imali pa su onda odlucili da svi listom uzmu SV NIKOLU koji je u stvari Katolicki svetac rodjen u Turskoj a umro i sahranjen je u Bariju u Italiji
      Slave su VLASKI PAGANSKI obicaj koji nema nikakve veze s Hriscanstvom
      To je paganstina ostala jos od Rimljana kod kojih je svaka kuca imala svoj totem zastitnike koji su se nazivali LARI a kod Slavena Domaci

  11. Ја верујем да Муфтија ноћу ни не спава него да смишља разне доскочице и умотворине како би извео неку провокацију у јавном мнењу Србије.
    На сваку своју провокацију одмах се заталаса низ његових не тако оштроумних следбеника и крену изјаве типа : “Е како нам је паметан Муфтија, е нека им је реко, вала, Муфтија ти си понос нашег санђака, нека те Аллах награди, твоје име на дуњалуку ће бити исписано златним словима…” и сличне којештарије.
    Муфтија глади браду у са рахатом прихвата селаме. Док год има тако плитких хајвана, његов рахатли живот као бубрег у лоју је загарантован…

    • “…Док год има тако плитких хајвана..”
      Ja tebe necu nazvati “dubokim hajvanom” a vala niti insanom.
      Ali prvo tebe pitam:
      – Da li ovakvo vredjanje naseg verskog vodje i nas vernika prilici normalnom insanu?
      Zatim pitam SP:
      – Da li nameravate i dalje da objavljujete uvredljive komentare, ma od koga dolazili?
      – Zar vam nije jasno da je osoba pod nickom “Milica Kosović” bolesna osoba, puna mrznje prema svemu sto je muslimansko i bosnjacko?
      – Banovanjem bi joj mozda pomogli da ne trosi uzalud vreme na SP vec potrazi savet strucnog lekara.

      • s.b., u pravu si ,Milicu i crna gora bi trebalo obavezno banovati.Nijedan komentar ne napisu bez vrijedjanja,te lazna nam je vjera,te mi smo lazni narod,te mi smo hajvani itd.itd.itd. Lista njihovih uvreda je zaista dugacka,a SP ne preduzima nista!!

      • S.b.*Da li i dalje nameravate da objavljujete uvredljive komentare*?
        *Banovanjem bi mozda pomogli!*Bolan sitnicavi pa ne boj se banuju oni kada im istina ne odgovara i toga odmah skidaju da im ne remeti idilu! Sta ti je bolan ti ko da si po sa Marsa,hajde ne benavi nego se malo opusti i prozbori koju pametnu!?Ako ne onda razguli ,ili pusti ljude neka govore sta hoce samo nema psovanja .Sloboda govora momak!

      • s.b.

        Nemoze ona nit iko drugi nista muftiji…

        Bila bi steta kada bi se pocelo zesce cenzurisati, tada ni ja nebi mogo osuti po amfilohiju, kacivandi i filaretu. Steta bi to velika bila… 😉 😀

      • S.B.,nemoj previse da panicimo zbog nastupa ovakvih tipa Milice i i drugih.Meni su cak i simpaticni zbog njihovog zapjenusanog nastupa ,jer tada znam da imamo “suplje” u znanju ispred sebe..Samo dostojanstveno i ne polemisati sa njima, nego izrazavati svoje komentare bez odgovaranja njima,ali i bez vrijedjanja,jer to nije nasa vrijednost.Njih i boli to sto se danas na portalima pojavljuju mase ostroumnih posjetilaca,punih znanja i umjeca da se sa ovim ovakvim mogu iznijeti kao od sale i to znalacki i argumentovano.Procitaj samo njihove komentare i vidjeces da su potpuno suplju,a da o tendecioznosti i ne govorimo.Uzmi samo primjer ove Cobanice,kojoj je argumentacija neki tamo cica Grigorije.E kada nemogu argumentima pobjediti,onda pribjegavaju vrijedjanju i onom niskom sovinistickom primitivizmu.Iznenadili su se od kuda sada ovolika raja bosnjacka,a nacitana i dobro potkovana znanjem.To njih boli, i zato samo dostojanstveno , smireno i znalacki.

      • E Olivera Hayirli Aksamlar ili Dobro Vece nisu samo Hurme te koje prave zavist i jedna Hanumica je Saudijka!znas da je moj komentar Milici cobanici bio malo iz inata ti dobro znas da volim Srbiju tu sam rodjen i u toj Srbiji volim taj prokleti Sandzak kojeg svi svojataju a nema u njemu nista posebnog za sta bi se covjek vezao ali jednostavno bez Sandzaka se nemoze ljudi surovi kao Vukovi najvise me podsjecaju na ljude iz Meke!

    • Muftija cita moje komentare i realizuje ih u raznim govorima i temama.Jasamu vise puta motor mozga o temama i misljenjima o situaciji ipolitike Srboslavije.Muftija je pametan cita sta narod misli i bira samo ono sto je istiniti.Dok god cita moje komentare imace tema dovoljno i argumenata da pokrene i suprostavi se Srboslaviji.

      • Vladar, vi ste novi musafir na portalu. Baš me interesuje gde vaše umotvorine čita muftija. A i komentari vam i nisu baš neki da bi ih neko i komentarisao, a ne realizovao u svojim govorima. Nadam se da muftija misli sebi dobro i da mu vaš “motor mozga” uopšte nije potreban.

      • SA, ako misliš da ćemo Milica i ja obraćati neku posebnu pažnju na tvoje glupe komentare i replike, onda si u velikoj zabludi. Ti si za nas običan pacer, da bismo trošile svoje moždane vijuge i tastaturu odgovarajući ti. Evo sad sam napravila iznimku, čisto da bih ti stavila do znanja kako stvari stoje.

  12. I Zukorlici su poreklom Srbi to mi je bas pricao jedan covek koji se takodje preziva Zukorlic. Kaze da Zukorlici vode poreklo od srpkinje Zuke, koja je dosla u selo Orlje sa decom i bez muza iz srpskog sela Dobrinje kraj Tutina. Pri dolasku u Orlje primila je islam da bi mogla dobiti zemlju za decu. Njeni naslednici od tada nose prezime Zukorlic…

    • Ма бро они су сви пореклом Срби, и око тога се споримо – не да би их присвајали(што се они трипују да хођемо да их асимилујемо) него само из разлога да нам неко не испира мозак као телетабисима да су потомци Илира, Богумила Аргонаута и ко зна чега све не.
      Мука би наша била када би се они изјашњавали као Срби и хтели себе да називају Србима, како би са њима пред остале народе стали : замисли Срби следбеници Мухамеда, клањају се арапском камењу по Меки, или Срби слуге Аустро-уграске или Америке, тачно би нас била срамота и пред часним и слободарским Муслиманским државама које су нам у највећем броју пријатељске.

      • Milice, ti zaista imas problem.
        Jedan dobronamjeran savjet – posjeti neuropsihijatra, pukla si ko’ zvecka.

      • @Milica Kosović slusajte vi Milice kako te nije stid da pricas ove gluposti o nama muslimanima koji zivimo na Kosovu a naravno gde ste vi pomenuli sredacku zupu, znate li vi kada je prva gjamija sagragjena u sredacku zupu a pogotovo da ne pricamo o Prizrenu gradu gde su turci bili 500 godina i od kada su oni u Prizren e ovo je ono sto ste vi imali sva prava kod turaka i bili beli medvedi pa se zato sada svetite muslimanima,a i svetili gde ste cak gjamije pretvarali u crkvi i skrivali u zidove,al ne zaboravi ko se zadnji smije najslagje se smije

      • Nije istina Prinče. kako može biti arapsko kamenje vrednije od npr Sandžaka koga Srbija ima? Vidim ja da si postao zavistan od saudijskih urmi. Treba ih nekad zameniti sa prijepoljskim malinama, sjeničkim sirom, pazarskim ćevapima…

      • Milice ja se sjecam i vakta kad su Srbi govorili da su “Nebeski narod,da je Bog Srbin neuzubillahi da je Srbija do Tokija da ste ovakvi onakvi najbolji naj skolovaniji” a znate i sami da ste jedna velika 0(nula)

      • UH Cobance Milice,pa ti ode daleko,stize i do Saudije.Mnogo si vidim rastrojena i ako ostanes na ovom portalu mislim da ces uveliko morati primati INSULIN,jer ovi Sandze stvarno nemare za tvoj secer.Trebali bi malo da pocnu citati i citirati CICA GLIGORIJA da bi ti malo dobila dusevni mir.Ako ce to stvarno pomoci da se smiris,evo ja ih sve pozivam da svi napisu po jedan citat od cica Gligorija.Hajmo,Bosnjaci,Sandze,svi da trazimo tog cica Gligorija radi Cobanceta Milice,pa neka je pricao i o prognozi,citirajmo ga.

    • Pitanje za sve srbe koji zagovaraju tezu da smo mi Bosnjaci porjeklom srbi ,zasto nas 200.000 pobiste kad smo vasi???
      To Sto vi cinjenice ne prihvatate to je bas problemen.Cak i ptice na grani znaju da ste Kosovsku bitku izgubili ali ne vi to ne prihvatate,ali znate za onu staru narodnu”Kasno Marko na Kosovo stize”.Mladene Smeta vam i provocira vas kada Sandzaklije kazu za otcjepljenje a ne Smeta vam sto
      srbi iz manjeg BiH entiteta o Rome decenijama trube.Sta to treba da znaci srbima je dozvoljeno sve i oni su vazda u pravu dok su drugu manje vrijedni,dajte molim vas malo vise realnosti

      • nisu srbi pobili 200000 bosnjaka no 185 ooo…dje nadje te brojke zivotati;) i nisu srbi izgubili kosovsku bitku no bosanci to je bila bitka izmedju tvrtka kotromanica kneza lazara kao njegovog vazala protiv osmanlija…nije marko kasno na kosovo stigao no se borio na strani turaka…nema promjena granica bakir nece sandzak a dodik nece sutorinu pa trubite koliko hocete:)

      • Бошњакиња, не знам одакле ти та цифра. Званични подаци БИХ су више него упола мањи и то за укупно становништво. Број погинулих је био релативно пропорционалан етничком саставу. И један погинули је много, не преувеличавај. Тако сама себе дискредитујеш.

      • Napoleone: iz kog si ti cetnickog uporista kad si sa takom sigurnoscu upoznat u tutinska kretanja? Iz andrijevice? Kolasina? Ili… 🙂

      • Crnogorski Sokole nije istina da su mnogo prije dosli taj podatak ti nije tacan znam da su moji predci doselili zajedno sa Zukorljom iz Gusinja tu su se rastavili moji predci su nastavili put N.P a Zukorlje je ostao u Orlje

    • Nikola greska Zukorlici su doselili iz Gusinja iz CG i naselili su se u selo Orlje to je vrjeme velike Albanije a Zilkic Adem je iz Dobrinje i to je istina porijeklom su od Savica

      • zukorlici su ili kuci ili klimenti doseljeni kraj 16 vijeka u gusinje iz predjela izmedju vukpalaja i makje moguce od dedaja,bili su katolici a u gusinju prelaze na islam.prelaze u 18.vijeku kao zuka arbanas u selo orlje kod pazara i tu zenidbom za bosnjakinjom isto doseljenom od grane hota-koci koji su masovno neseljivani na pester dobijaju prezime zukorlic.cista arnautska grana,genetika.crni,zdepasti,prcni.razlika u pocetku od bosnjaka koji su svjetlije puti,mirnije naravi.do 1900god u potpunosti asimilirani.

      • nije za vrijeme velike albanije no ranije mnogo a za vrijeme 2 .sv.rata prelaze ostali saplemenici cak i direktno iz albanije…znalo se za njihovo slabo poznavanje naseg slovenskog jezika..pricao sam o opkoljavanju sjenice od strane karadjordja kada su se srpski ustanici sa stanovnicima okolnih sela sporazumjevali na albanskom jer nisu znali srpski_bosnjacki a ni turski.

      • Crnogorsk Sokole nije Zuka nego Zukorlje Arnaut zbog toga se i prezivaju izvorno Zukorljici po tom Zukorlju je i selo dobilo ime Orlje nije se zenio nikakvom Bosnjakinjom dosao je iz Gusinja sa svojom Hanumom

      • o covjece nedokazani imam knjigu kojom su se rukovodili albanci pisana je za vrijeme enver_hodze za ministarstvo unutarsnjih poslova albanije od dresaja koji je pisao 12 god isao po selima istrazivao i bio komunista i realno zapisivao sa terena informacije…moguce da i tu ima gresaka ali vjeruj mi da je makar 80% tacna,jer dosta se izgubi i doda predanjima nekad i lazima…nema kod albanaca zukorlje neko je od zulfikara zuka pa spajanjem sa selom orje ili urje dobija prezime zukorlic ili zukurlic.

      • podrumski covjece ja sam iz rvasa gornjak vec 800god od 12.vijeka smo tu doseljeni sa rogozne iz zupe nemanjicke moje prezime je najstarije u cg imas u cetinjskom muzeju prezimena koja ne pripadaju kasnije naseljenim plemenima u 14,15 i 16 vijeku…za razliku od tebe koji ne znas dalje od 200godina jer bi naisao na janka marka ivana svebora mozda i hrvoja ili trpimira al mi daj prezime ja cu ti rec ko si i sta si.ne boj se za uzimanje i izvodjenje prezimena od imena oca pri podjeli ili skrivanju sve se zna;)

      • zuka je izvedba od pretka zukorfila,i nema zukorlje-lja kod i orlje je starije od zukorlica oni dobijaju prezime po orlju a ne orlje po njima,kapiras?

      • sheherezada:ne mogu da se prezivaju izvorno zukorljici nemaju albanci ic nastavak,podji u albaniju pitaj koga hoces…ic dobijaju stapanjem sa bosnjacima

      • @napoleon:

        Ti bas zagrizo u to baratanje starinama. Mogo bi mehscini muzej otvoriti 🙂

        U mom svijetu si vrijedan onoliko koliko si sposoban danas. Cak ni to sto si bio vrijedan jucer nije vise aktuelno a kamo li tamo neko deseto koljeno sve zajedno sa nekakvim zacinjenim junackim pricama 🙂

        A javi se kad otvoris muzej, bas bi volio da sjednemo i bosansku kahvicu zajedno popijemo 🙂

      • Meni je ovaj poznanik sa prezimenom Zukorlic takvu pricu ispricao. Drugo nikakvo vreme Velike Albanije nije postojalo i cela teritorija sadasnje Crne Gore, Albanije i Srbije je bila deo Turske.

    • hhahahhahahaha ma nema srpcici su najmnogoljudnija nacija,cuo sam da su indijci srbi takodje masovno se tako izjasnjavaju pogotou provincija gambeli

  13. Baš me je uznemirila njegova izjava, ali zbog toga što Zukorlić kao vrlo inteligentan čovek lupa kao maksim po diviziji. Reče on da je Ljiljana Smajlović rođ. Ugrica od roditelja muslimana, oca Mirka i majke Danice. Kako ono beše, Emir nije Emir, nego Pantelija?

    • Svasta ces ovde procitati! Tu skoro naidjoh na jedan komentar nekog sa nickom ROVAC ,tako nesto ili Ro ..napisa da je Mesa Selimovic Rom ! Pa bi zamolio da nam malo objasni a ne samo da se izlaprda i nikom nista kao i vecina ovde!

    • Necu ti dozvoliti da me ucis jer znam da je selo dobilo ime po njima u tom selu nije bilo nikog ama bas nikog oni su posjekli sumu i sagradili neku kolibu kod nas u Sandzaku se kaze doselio se na utrinu znaci zemlja nije bila u posjedu nekog dobro ti je poznat nas mentaltet da nasi predci sa koljena na koljeno prenose podatke dogadjaje price taj kraj nije bio nastanjen cak ni za vrjeme Odmanlija nije bilo nikog Pustinja kapito?

  14. Vijera i politika! E vala nema ljepseg spoja..
    Kad bi se ovaj covijek okrenuo malo svome narodu sve bi bilo ljepse i za njega i za nas..A do tada mozemo se daviti u sopstvenoj mrznji i zivjeti u neizvesnom iscekivanju novog rata, koji nam je sve blizi..
    Ti ces muftija biti daleko,na bezbjednom mijestu a sta ce bit sanama?

    • …nece bit rata vise valjda smo se opametili kad smo ukapirali da na sve strane ginu civili neduzni ljudi sirotinja djeca ciji roditelji nemaju para ili veze postaju topovsko meso a bogati postaju jos bogatiji,proizvodjaci oruzja trljaju ruke,podrumasi izadju ko zmije na sunce i kupuju funkcije a kriminalci postaju heroji. dosta ti je da pogledas 5-6 domacih filmova npr.”nafaku” i sve ce ti bit jasno.obavezno pogledati film”lord of war” sa nikolas kejdzom.

    • lazni ismaile smrdis na srpcica ili prasimovca a to mu dodje isto,jel ce biti tamo gdje su tuljo i prasim bili 93’????munafici su najgora sorta ako pukne tikva grickat cete sjemenke besa vam je

  15. NE RAZUMIJEM, ODKUDA TOLIKA MRZNJA PREMA SVEMU STO JE SRPSKO, NIJESTE VI DRAGI MOJI BOSNJACI KAKO SE KRSTITE TIM IMENOM DOSLI SA MARSA, VEC STE POTURCENI SRBI. PA VISE VAS ZIVI U BEOGRADU NO U CITAVOM SANDZAKU, PA NIKO NE RECE DA GA SRBI MRZE. KAZETE DA STE VJERNICI I KUNETE SE U MUHAMEDA, A KAKVI STE TO VJERNICI, ZADOJENI TOLIKOM MRZNJOM PREMA ZEMLJI U KOJOJ VJEKOVIMA ZIVITE? ZA MENE I ZA SVAKOG NORMALNOG NIKAKVI, BIT VJERNIK A MRZJETI DRUGE JE SITUACIJA ZA MEDICINSKU OBRADU….UZIVAJTE U TOM SMRDLJIVOM LJUDSKOM NAGONU KOJI SE ZOVE MRZNJA !!!

  16. Muftija je inspiracija i za Srbiju, sasvim solidan rezime radikalne sund kulture u Srbiji…nazalost srbi sami neumiju da cijene sopstvene velikane savremene srpske misli… Ja se Ljajicem slazem da je Sandzak u istoj kuci sa Srbijom i da je Srbija nasa kuca, ali svi spratovi i sobe nemoraju bit po Pravoslavnom stilu, nase orijentalne arome itekako pojacavaju sjelokupni miris i sarm nase zajednicke kuce?
    Uostalom svi stanari i clanovi porodice imaju pravo na kljuc u svojoj sobi i ambijent po svom nahodjenju, a pravilnik ponasanja uredjivacemo zajedno?
    Ljajic je uostalom i uzor lojalnosti prema drzavi, jer njegova lojalnost proizilazi iz nelojalnosti sopstvenom narodu i interesima.

  17. Како тенденциозан наслов. Чула је Србија и већих глупости од муфтијиних па се нисмо много узбуђивали. Муфтија се служи псеудоисторијом и манипулацијама. Ако су се Меша Селимовић, Емир Кустурица и многи други чак писмено изјаснили као Срби (од предака исламизованих Срба) онда је чак глупаво тврдити за њих да нису Срби. Таквих примера има још много да поменем Авду Карабеговића, Омер-бег Сулејманпашића… Ево једне дирљиве песме Аливерић Тузлака:
    “Аманет од ђеда”
    У долафу мога ђеда
    С десне стране у претинцу,
    Кад још бијах грјешно дјете,
    Виђах малу иконицу.
    Прикрадох се да разгледам,
    Каква ли је на њој слика,
    Бјеше сребром опточена,
    Слика Ђурђа мученика.
    Ја то онда нисам знао.
    Зазир’о сам од аждаје,
    Ал’ с аждајом ко се бори,
    Осјећ’о сам, јунак је.
    Само зато, само зато,
    Ја пољубих тог човјека.
    Ђед униђе — ја се збуних —
    А он рече: „Нека, нека!”
    Истог Ђурђа, љубили су
    Наши преци ко свечари,
    Па зар да јађунах љубнут,
    Што љубљаху наши стари.

    • @ Micko
      Hahaaaa, smijesna pjesma.
      Nego, napisi mi molim te sta je sustina tih vasih svetaca…. (?)
      Evo jedna pjesmica od mene, za tebe.
      —-
      E moj Micko, crni mucenice,
      zar se ‘vako po portalu pise?
      Potcjenjujes cistu istinu,
      serviras nam glupost I tastinu.
      Nego gukni ljuta adzdajice,
      kome svecu palis ti svecice,
      dal’ Macoli sto pokla’ Bosnjake,
      IlI cekas da Ratka proglase zastitnikom vase srednje klase…?
      Zalosno je cime se junacis,
      I bez veze tastaturu tlacis.
      Nego sjedni procitaj bibliju,
      pa te svece podvuci kad nadjes,
      da vidimo sta vam oni znace.
      Zato Micko, pamet ti u glavu…
      ne brukaj se kad nisi u pravu.

      • Свеци и светице су особе које су због свог подвижништва и посвећености Исусу Христу (за тебе пророк Иса, а.с.) проглашене свецима. Немам намеру да ти пишем песме јер, по сопственом убеђењу, нисам за то надарен. У замену ево ти једне песме Омер-бег Сулејманпашића (Скопљака) – Деспотовића:
        УСТАЈТЕ. БРАЋО!

        Устајте, браћо, на ноге лахке,
        јер ропству задњи дошо је час!
        Устајте, браћо, браните право,
        у љутој борби Србу је спас!

        Чујете л’ звеку ханџара златног,
        са звеком како позива нас.
        Устајте, браћо, на борбу свету,
        у борби знајте Србу је спас!

        Ено нас зове јатаган љути,
        он нам је осто аманет свет,
        слушајмо, браћо, аманет дједа,
        јера нас може некада клет.

        Устајмо, браћо, бранимо своје,
        не дајмо да нас душманин тре!
        Нек ханџар звечи, нек пушка јечи,
        нека нам душман од страха мре!

        Тешка је мука робоват, браћо,
        на лицу ропски носити срам.
        Устајмо, браћо, на борбу свету,
        Душанов треба поновит храм.

        О, Србе, брате, пружи ми руку,
        признај ми, драги, да сам ти брат!
        Заједно ко два хајдемо лава
        прот’ црног врага водити рат!

        Устајмо, браћо, не жа'лмо крви,
        спасимо род нам и мили дом,
        Устајмо, браћо, прот’ црног врага,
        са силом нашом и снагом свом!

        Чујете л’ како дјеца нам пиште,
        како их пати невоља, глад?
        Видите л’ како народ нам плаче,
        како га тару зулум и јад?

        Спасите дјецу, спасите народ,
        даће вам помоћ и драги Бог!
        Јер Аллах драги увијек чува,
        и штити роба правога свог!

        Побратимство, 1900, стр. 19-20.

      • Micko,
        Haj’ sto taj vas Skopljak voli da ratuje…
        Jel’ vam ovo patriotska pjesma bila kad ste isli da ubijate djecu Srebrenice?

      • Иво Андрић у својој докторској дисертацији „Развој духовног живота у Босни под утицајем турске владавине“, ово турчење Срба у Босни приказује познатим стиховима:

        „Бег је Рада лијепо потурчиои

        са лијепом Аном оженио,

        Дарово му десет кућа кмета,

        Не зове се сада Радојица,

        Већ се зове Пилиповић Ибро“.

        Отуда, обичан муслимански свет, тј. бивши Срби, сад Турци, како су сами себе називали, (Турци су их звали „Бошњаци“, а ови њих „Туркеши“), налазили су се у оном стању колективног идентитета који Меша Селимовић казује кроз лик Хасана у Дервишу и смрти „Ни са ким историја није направила такву шалу као с нама. До јуче смо били оно што данас желимо да заборавимо. Али нисмо постали ни нешто друго. Стали смо на пола пута, забезекнути. Не можемо више никуд. Отргнути смо, а нисмо прихваћени. Као рукавац што га је бујица одвојила од мајке ријеке, и нема више тока ни ушћа, сувише мален да буде језеро, сувише велик да га земља упије. С нејасним осјећајем стида због поријекла, и кривице због отпадништва, нећемо да гледамо уназад, а немамо куд да гледамо унапријед, зато задржавамо вријеме од ма каквог рјешења!“.

        За идентитет босанских муслимана након одласка Турака Меша каже „…Национална неодређеност, лутање између етничког и религиозног идентификовања, неимање колективног смјера и недостатак повјесне перспективе, резултирали су колективним несналажењем, и пасивним односом према животу који, после 1878, нису сматрали својим“.

        Устајте, браћо, на ноге лахке,
        јер ропству задњи дошо је час!
        Устајте, браћо, браните право,
        у љутој борби Србу је спас!

        Чујете л’ звеку ханџара златног,
        са звеком како позива нас.
        Устајте, браћо, на борбу свету,
        у борби знајте Србу је спас!

        Ено нас зове јатаган љути,
        он нам је осто аманет свет,
        слушајмо, браћо, аманет дједа,
        јера нас може некада клет.

        Устајмо, браћо, бранимо своје,
        не дајмо да нас душманин тре!
        Нек ханџар звечи, нек пушка јечи,
        нека нам душман од страха мре!

        Тешка је мука робоват, браћо,
        на лицу ропски носити срам.
        Устајмо, браћо, на борбу свету,
        Душанов треба поновит храм.

        О, Србе, брате, пружи ми руку,
        признај ми, драги, да сам ти брат!
        Заједно ко два хајдемо лава
        прот’ црног врага водити рат!

        Устајмо, браћо, не жа'лмо крви,
        спасимо род нам и мили дом,
        Устајмо, браћо, прот’ црног врага,
        са силом нашом и снагом свом!

        Чујете л’ како дјеца нам пиште,
        како их пати невоља, глад?
        Видите л’ како народ нам плаче,
        како га тару зулум и јад?

        Спасите дјецу, спасите народ,
        даће вам помоћ и драги Бог!
        Јер Аллах драги увијек чува,
        и штити роба правога свог!

        Побратимство, 1900, стр. 19-20.

    • JA SAM BOŠNJAK!…
      Ja sam Bošnjak – dičan junak:
      Vjeran svetom domu svome,
      Vjeran slavi svojih djeda
      I narodu Bosanskome!
      Njegov ponos na mom srcu
      Ko amanet sveti stoji;
      Ponos koji nigdje ne da, da se Bošnjak lava boji!…
      Majka me je Bošnjakinja
      Zaklinjala svojim mlijekom,
      Za čast ove časne grude,
      Da proljevam krvcu r`jekom;
      Da joj služim, košto služi
      Rob svojega gospodara,
      Da je branim od dušmanskih
      Bojnih koplja i handžara!
      Na tvoj poziv, evo s`mačem
      Na mejdan ti stupam smjelo:
      U poganoj Tvojoj krvi,
      Da trijumfa vežem djelo.
      S`Tvojom krvi da sapirem
      Crnu ljagu s`roda svoga,
      Crnu ljagu – što j`rodio
      Izdajicu prokletoga!
      Izdajicu uspomeni
      Svojih djela slave stare,
      Sto se drzn`o blatnom rukom,
      Da svetinje njine tare! – –
      Al ` što rekoh o mejdanu?…
      Ne, nikada s`hrgjom takom:
      Bošnjak junak bojni mejdan
      D`jeli samo sa junakom!
      A Ti sakri mrsko lice
      Ispred sv`jeta cijeloga:
      U podzemlje mračno bježi,
      Izdajico roda svoga!
      Jer nad Tobom rodnog neba
      Zlatnog sunca plaču zrake,
      Plače jasna mjesečina
      I treptanje zvjezde svake,
      Plače svaki zemni atom,
      Na kog Tvoja noga stane;
      Svaka travka tebi kliče:
      Izdajica, nek propane!
      Sakri lice izdajico,
      Nek ne pljuju ljudi na Te,
      A znaj I to: Izdajicu
      I pod zemljom klevete prate!…

      • MICKO-Sta ti mislis da je neko budala da cita ove gluposti koje pises.Ja tvoje komentare ne citam ako je samo jedna recenica,a kamo li cijeli ep.

      • tako je istina,za razliku od nomada iz indije nazvanih srpcici bosnjaci kao autohton narod imaju kao jedan od rijetkih naroda poput grka Homera Ilijadu Indije Ep o gilgamesu …Ep o zenidbi meha smailagica,kultura a ne ko ovi COPYCAT PLAGIJATORI STO SVE POSRBISE PA KAO NJIHOVA dostignuca tesla srbin a on hrvat dusanov zakonik a dusan katolik i sl…

  18. Ljajicu, nije valjda da si shvatio da te uvazeni Muftija hvali….ne zanosi se, covjece…to je samo sarkazam.
    Nego analiziraj zbog cega si tu gdje jesi svih ovih petnaest godina…
    Muftija “puca” od samopouzdanja…ostvaren u potpunosti na svim poljima, a sto je najvaznije, ostvaruje I zavidne rezultate u popravljanju slike o Bosnjacima, I statusu istih.

    • E ovako za sve srbe:U jednom od najstariji dokumenata,dolazi od Stjepan II Kotromanic 1322 g. Gdje naziva “dobri Bosnjani” etnički naziv za živalj tadašnje Bosne.U tom vremenu su uvijek nazivani u Adjektiv , dolaskom Osmanlija polako se u Bosanskom jeziku mijenja u Bošnjak ka npr: polja slovak itd. A od Bošnjak množina Bošnjaci .Posto su tadašnji Bosnjani bili neopredijeljeni po pitanju crkve , nisu prihvatali ni zapadnu Rimokatoličku ni istočnu Pravoslanoortodoxnu dolaskom Osmanlija prihvatili su Islam kao vjeru koja je bila slična tada njihovoj “moljenje Bogu 5 puta na dan i priznavanje samo jednog boga.Oni koji su prihvatili katoličku ili pravoslavna vjeru (znači do tada Bošnjani ) su tada u 19 vijeku u hrvatskim i srpskim nacionalnim pokretima su počeli katolički Bošnjaci da sebe nazivaju Hrvatima a pravoslavnim Bosnjaci sebe da nazivaju Srbima.Dok Bošnjaci muslimani su zadržali nacionalitet Bošnjaci , tako Berlinski kongresom 1878 su upisan kaoEvropski narod .
      Ovo je za sve koji imaju predrasude o Bosnjacima.Sva pisana dokumenta možete naći po Engleskim i a njemačkim nacionalnim biblioteka ma. SRECNO

      • pa tvrtko se potpisuje gospodom srbskom sto ne uze tu povelju:)…da li je mozda dinastija kotromanica srpska? sto ne uze franjevacki dokument u kome se bosansko plemstvo zali na stjepana nemanju papi u kome kazu da je pristalica bogumilskog pokreta(period prije povratka rastka iz vizantije).oba dokumenta su u dubrovackom muzeju i u arhivama.

    • Његова прича, коју нико не узима озбиљно. Има ли шта од тога што је то испричао? Ништа. Па и ја могу свашта да напричати па ви “немајте мира”! Пусти причу!!!

  19. ne vidim Boljeg za Reis ulumu Bosnjaka nego zukurlic i ceric..mioran da i kazem istinu kavazevic za moju procjenu nije adekuatan. ali sta ces jer zukurlic i ceric mi govore kao iz duse a kavazevic kao iza nekih politickih stavova zapada

    • golube nema boljih ali prejaki su oni za bosnanske balije navikli su oni da budu ponizeni da ih kolju i da se izvinjavaju zbog toga da ih svi mrze a oni da pozivaju u suzivot,kompleksi nize vrste

  20. Poznate asimilovane ličnosti
    Branislav Nušić, srpski pisac cincarskog porekla.

    Petar Ičko (bug. Петър Ичко) (oko 1775-1808), srpski diplomata bugarskog ili cincarskog porekla.
    Cincar Janko Popović (1779-1833), požarevački vojvoda Prvog srpskog ustanka.
    Jovan Sterija Popović (1806-1856), srpski književnik aromunskog (cincarskog) porekla.
    Branislav Nušić (aro. Alchiviadi al Nusha ili Alkibijad Nuša), srpski pisac aromunskog porekla.
    Nikola Pašić (1845-1926), političar bugarskog ili arumunskog porekla.
    Lazar Paču (1855–1915), srpski političar cincarskog porekla.
    Đorđe Vajfert (nem. Georg Weifert), srpski industrijalac nemačkog porekla.
    Josif Pančić (1814–1888), botaničar i prvi predsednik SANU, bunjevačkog porekla.
    Pavle Jurišić Šturm (nem. Paulus Eugen Sturm), general i ratni heroj, lužičko-srpkog porekla.
    Aleksandar Cincar-Marković (1889-1952), srpski diplomata cincarskog porekla.[
    Ivo Andrić (1892-1975), srpski književnik bosansko-hrvatskog porekla.
    Mehmed Meša Selimović (1910-1982), srpski pisac bošnjačkog porekla.
    Vasko Popa (1922-1991), srpski pesnik rumunskog porekla.
    Taško Načić (1934-1993), srpski glumac cincarskog porekla.
    Nebih da navodim više jer je Gazija već rekao dosta sviđalo se to nekome ili ne ali to je istina.Nerazumijem samo one koji neshvataju da je to istina ili ih ta istina boli.

    • Istina je! “Mali narodi”, da bi opstali, moraju da budu bolji od “velog naroda”.
      “Veliki narod” uzima sebi za pravo da, kao lav, uzme sebi većinu plena, a drugima kada i ako šta pretekne.
      Kao ugostitelj, nije da se hvalim, od kad pamtim za sebe, i gde god sam radio, od Hvara, Dubrovnika, Sv. Stefana, Beograda, čak i Toronta i Vankuvera, bio sam najbolji.
      A i prvi američki restoran na Novom Beogradu je bio najbolji.
      Zbog toga i smatram da sandžački Bošnjaci treba da se usmere u ugostiteljstvo i da se pozicioniraju kao najbolji ugostitelji na svetu. (Kome je do smeha, neka se slobodno smeje).
      Ne mislim na ove kafansko-menzaške “ugostitelje” ili poslugu u primitivnom sindikalno-pansionskom “turizmu”.
      Mislim na turizma 21. veka, prve i vodeće privredne grane sveta koja, ne samo što je vodeća nego i jedna od retkih koja svake godine beleži rast od nekih 5% odsto a već je uveliko prešla magićni broj od milijardu stranih turista.
      E, kadrovi 21. veka nisu kuvari i/ili konobari nego majstori ugostiteljstva koji znaju da rade i u proizvodnji (umetnost proizvodnje hrane) i u porodaji (veština prodaje hrane).
      Isto tako, ne “samo” šefovi kuhinja i/ili mendžeri restorana, nego i jedno i drugo kao menadžeri ugostiteljstva.
      Neka se slobodno “većinski narod” grabi za lokalnu vlast i slast, uveravam sve neverne Tome, da je karijera internacionalnih ugostitelja najbolja, sa najboljim uslovima rada i zaradama. Pride, boraviti u mnogim zemljama, za šta drugi plaćaju mnogo, za desetak dana, mi em boravimo duuugo (koliko hoćemo) em zarađujemo.
      A to što bi se Sandžak razvijao neviđenom brzinom (turizam, poljoprivreda…) to mu dođe, što mi u Kanadi zovemo bonus.
      Kad ako ne sad?

    • Kakvo nesuvislo razmišljanje…. Bilo bi zanimljivo otvoriti matičarske knjige u Novom Pazaru, pa otkriti kako Hadžići postaju Hodžići, tuto-kompleto preko noći, cela porodica, a to sigurno nije jedini primer. Još je zanimljivije otići tek 2 koraka unazad, pa saznati da su Hadžići bili Cvijanovići. I ovo nije šuknut primer, znam ljude.

      • E Zdravko-Sabahudine- vidi problema kod tebe i takvih kao ti , npr: ako neko ima bolje auto od vas vi pucate u sebe , psujete kune te sto on ima a ne vi, pa ako jos kuću bolju od vas ima to je za vas smak svijeta i da ne nabrajam više a sad vidi ….Bošnjaci Muslimani imaju svoju religiju koju poštuju , klanjaju se samo jednom jedinom Bogu , vjeruju u sve Bozije Poslanike i da je Muhamed a.s .zadnji Boziji Poslanik , nacionalitet je nebitan bitno je vjera u Boga i jos najbitnije svi Muslimani ovog svijeta se tretiraju kao braca, bio on iz Kine , Etiopije , Grenland. , Brazila itd ….E vidi taj sav jad i čemer i mržnja prema Bosnjacima upravo pokazuje ono što sam naveo u prvim primjerima a to je ” zasto Bošnjaci imaju nesto bolje od nas , što su oni Muslimani a mi ne.Niko te nece pitati šta si bio i ko si bio, nije bitno okusi i ti ljepotu ovog svijeta budi i ti onaj koji ima dobro auto i kuću ….Bujrum .

    • Са изузетком Петра Ичка, Цинцар Јанка, Николе Пашића, Јосифа Панчића и Меше Селимовића који су били Срби остале личности јесу имале несрпско етничко порекло. Али су се осећали Србима и на то их нико није присиљавао! Највећи пример за то је Павле Јуришић – Штурм.

    • rajana@ možda ti ovo pomogne šta zanči BOŠNJAK
      POVELJA DUBROVCANIMA BANA STJEPANA II KOTROMANICA IZ 1332 GODINE

      (15. avgust 1332.)

      Ako Bošnjanin bude duzan i pobjegne – da mu nije vjere ni ruke od gospodina Bana.

      Utvrdi zakon ko je prvi bio medju Bosnom i Dubrovnikom, da zna vsaki chlovjek, koji je zakon bil: Ako ima Dubrovcanin koju pravdu na Bošnjaninu – da ga pozove pred gospodina Bana ili pred njegova vladaoca – roka da mu ne bude odgovoriti.

      Ako Bošnjanin zapsi da nije duzan – da mu nareche priseci samoshestu, koje ljubo postavi Banj rod. Ako bude podoban od Banova roda kto – da mu su porotnici od njegova plemena, koga mu hotenje. A toj da se zna – da ne moze tehej pobjegnuti, a vece ne moze pred nikoga mu narechi.

      A kto Dubrovcanin ubije ali posjece u Bosni ili Bošnjanin Dubrovcana – taj pravda da je pred gospodinom Banom, a osud da grede Banu na njih.

      Ako bude svadja Bošnjanina z Dubrovcaninom u Dubrovnici – da sudi knez dubrovacki i sudje, a globa opcini.

      Ako Bošnjanin uhiti Dubrovcanina za konja, a on bude ukraden ili uhushen, a pravi Dubrovcanin: “Moj je konj vlasti” volja: “Ja sam ga kupio, ne znam od koga”, volja povije od koga je kupljen, volja priseze samoshest – cist duga da bude.

      I ako Bošnjanin bude duzan, a pobjegne iz Bosne z dugom – da mu nije vjere ni ruke od gospodina Bana. I ako Bošnjanin izme dobitak dubrovacki na vjeru, i knjiga bude u Dubrovnici, ako knez i sudje poshlju da je knjiga prava – da je vjerovana, da plati Dubrovcaninu i bez prestavshtine.

      Ako li tat ili husar uzme Dubrovchaninu u Banovu vladanju, kto se uvje – da plati Dubrovchaninu i bez prostavshtine, a gospodinu Banu vsaki sest volova na svoju glavu – i da se ne vrate.

      Ako rat bude, chesa Bog ulishi, medju Bosnom i Dubrovnikom, da gospodin Ban da rok Dubrovcanom sest mjeseca, da si podju u Dubrovnik slobodno – na to im je vjera gospodina Bana Stjepana. A Dubrovcane da zivu Humskom zemljom u njih’ zakonu – u prvom.

      A ovomuj pisanju svjedok: zupan Krksha…. A siju knjigu pisa Priboje, dijak veliki slavnoga gospodina Bana Stjepana, gospodina svem Zemljam Bosancem i Humscem’ i Donjem’ krajem’ gospodin.

      • kako si ti antivlah kad su vlasi,, morlaci ,marovlahs,black vlahs of bosnia pisali hasanaginicu ili morlacko-imotsku himnu…to potvrdjuje i stranac koji zapisa to djelo(zaboravih ime) kao i sam velicanstveni gete

    • preporucujem svakom Bratu Bosnjaku da procita knjigu od; Rahmetli Envera Colakovica kniga se zove; LEGENDA O ALI-PASI.. u kojoj lijepo pise … Bosnjak je turska rugalica za Bosance: ,,Bosnjak-bosch! (tur.)-prazno ..Bosnjak-nista!”

      • Besko ili Vesko, nije bitno, vidi procitaj malo bolje o nazivu Bošnjak edukuj se malo.Ovdje ima lijepih komentara , a ti znaš šta znači Hajvan naturskom , znači da ima mozga ali ne razmišlja njime, ne zna da govori , ne zna da čita , piše itd .Da te ljudi nebi uvrstili u ta ovo zemaljska bića ….čitaj , obrazuj se jer nam je to i prva obaveza koja nam je od Boga dana

      • najveci istoricar balkana prof. Šerbo Rastoder za bosnjake kaze da sledece:kada su turci dosli na balkan svo hriscansko stanovnistvo u dokumentima defterima nazivaju bosnjacima a hriscansko stanovnistvo koje prima islam nazivaju bosnikalu…znaci u prva 2 vijeka turci bosnacima nazivaju samo hriscane.ima li ko objasnjenje?

  21. Za Srećka: pa ako su Bošnjaci postali po tebi 1995. jesi li i ti kao Srbin postao isto neke godine, jel problem kad je ko postao. Nekad i neke godine si i ti postao od nekog. Onim ediktom kad je priznato hrišćanstvo, seti se. i to je bilo neke godine.

  22. citam ovde razlicite teme ovde
    neke jedva skupa da su 100 put pogledane a nas SANDZACKI sultan za nepun sat vremena preko 4000 put

    mnogo je zanimljiv ne samo BOSNJACIMA 😀

    seljam iz juznog SANDZAKA

  23. Nije prvi put da Muftija Zukorlic prica istinu i da ta istina pogodi Srbe! Drago mi je sto Ljajic daje ovakve izjave,jer ga je SP nesto puno promovirao u zadnje vrijeme.Dobro je da vas uvijek podsjeti ko je i sta je ! Sto se tice te price o islamiziranim Srbima,znaju se uslovi pod kojim je Mesa Selimovic podpisao taj dokument,a i o Kusturici kruze razne price.Srbi zadnjih 20 god.kroz ovu pricu neprestano pokusavaju da asimiliraju Muslimane,ali ne znaju da je to nemoguca misija!Na te price uopste ne treba obracati paznju,jer postali su dosadni sa tim. Postizu samo kontraefekat!

  24. Bez zelje da me bilo ko pogresno razume ili da nekoga povredim,u Beogradu ova izjava nije izazvala nikakvu reakciju.Srbija moze samo da se ponosi svojim uspesnim Bosnjacima.Slicne reakcije na ovom portalu su bile i posle protesta u Pazaru,pisano je da su svi mediji i stanovnistvo negativno okarakterisali protest.Istina je da su svi vodeci mediji samo preneli vest,bez komentara a da medju stanovnistvom nije bilo nikakvih negativnosti povodom skupa.

  25. Svi osnovci znaju ko je Mesa, Rasim , Emir, Ovolika medijska paznja upucena
    ovakvim izjavama pokazuje da smo na samo dno resavanja nasih problema.
    Ukoliko neko misli da ovakvim nastupima poboljsava status Bosnjaka vara se.
    Ako srbija prokisnjava I mi ce mo pokisnuti ali mnogo vise ukoliko nasim nastupima polomimo I onaj deo zdravih crepova na nasoj kuci.

    • Oooo Beli.
      Ipak si tu?
      )))
      Kako da prodje Mufty bez tvojih komentara?
      😀
      Naravno da je on kriv za sve – sto nam crep ne valja, sto su nam temelji nakrivo, sto su nam sobe po kucama prazne (posebno frizderi), sto nemamo posla, sto su nam putevi losi, sto nema investitora…
      Posebno je kriv sto kao Bosnjak pohvali nekog Bosnjaka …itd.

      • s.b.Evo hvala allahu tu sam ziv I zdrav.koliko se god ja trudim da budem
        objektivan ne valja , sta da radim brate moj, ali ipak sam umjeren u svojim izjavama kritikujem ali ne vrijedjam, vjera mi ne dozvoljava, za razliku od pojedinih komentara koje mozemo procitati na ovom portalu, Ukazimo jedni drugim na greske ali pri tom ne vrijedjajmo nikoga, tek tad mozemo normalno presuditi koja j opcija najbolja I u tom slucaju podrzati one naj naj bolje, u suprotnom ce mo se prepucavati u svakom pogledu I nigde necemo stici ni sa jednim vodjom.Selam,,

    • u toj kuci koja prokisnjava a zove se Srbija
      mi Bosnjaci smo bili materijal skim su zatiskavali rupe
      da ne kisnu
      a mi bili zrtve tih cijelih oluja i kisa
      a nezelimo vise da budemo taj materijal
      i neka kisne i neka propadne
      ja se u njoj svakako ne osjecam dobro
      njihovim stavovima…
      a vi resto Bosnjaka bujrum uzmite Ralju pa zatiskajte rupe.

    • gledaj ovo ovaj covjek i njegove rijeci imaju ogroman uticaj na bosnjake…evo slusam ovo i pitam nekog da mi odgovori vezano za mehmeda mesu selimovica,,,ako ja sad zelim da primim islam,i zelim ime mehmed da li ja automatski postajem bosnjak?znaci ako sam primio islam ne mogu da ostanem crnogorac muslimanske vjeroispovjesti? pominju se goran bregovic i zdravko colic znaci ako su rodjeni u sarajevu oni ne mogu biti srbi vec bosnjaci.ovo je inteligentan covjek i sam je svjestan da ovo sto prica nema veze sa vezom…da li je poruka da su bosnjaci inteligentniji i superiorniji u odnose na srbe i na sve narode na balkanu?

      • “…pitam nekog da mi odgovori vezano za mehmeda mesu selimovica,,,ako ja sad zelim da primim islam,i zelim ime mehmed da li ja automatski postajem bosnjak?”
        Odgovor:
        – Jesi li ti Crnogorac i govoris li crnogorskim jezikom?
        E sad …
        Pitaj vecinu Srba – reci ce ti da Crnogorci kao nacija ne postoje.. a crnogorski jezik – dibidus ne postoji!
        A ti i dalje Crnogorac.
        Tako ti je i sa Bosnjacima.
        – Da li je takvo misljenje ispravno?

      • ne zanima me sta misle srbi ili bosnjaci ili hrvati…citav svijet me priznaje vi i ne morate mali mi posao ne priznajem ni ja vas;) da crnogorac crnogorskim jezikom.odg na moje pitanje sad.

  26. ovaj covjek ima neki problem sa srbijom koji ja ne mogu da shvatim….ako ja sad hocu da budem albanac i osjecam se tako ko moze da optuzi albance ili mene?ako zelim da primim islam i osjecam se bosnjakom i slucajno sam neki pisac ili umjetnik nije bitno,i dam svoj doprinos bosnjackoj kulturi zasto bi me ijedan crnogorac optuzivao.ako kusturica zeli da bude srbin osjeca se tako(nebitno je jeli porijeklom srbin turcin bosnak svemirac) zasto da bude napadan?…da li je to ljubomora,zavist ili sta vec ali ja ne shvatam i nikad necu moc…

    • KAD BI DANAS MESA USTAO IZ GROBA;PONOSNO BI REKAO DA JE BOSNJAK,isto tako bi i NJEGOS rekao da je CRNOGORAC.Samo ovaj drugi ,bolje da ne ustaje,jer ko zna sta bi jos izgovorio.

      • E sad sto srbima fali pametnih glava to je njihov problem.Evo nekih poznatijih srba:ISUS,BISMARK,LINKOLN,NPOLEON,MESA, ANDRIC,JAPANSKI CAR HIROHITO,SOKOLOVIC, normalno,SVI GRCKI FILOZOFI,SULTANI ,VUCIC,SESELJ,MILOSEVIC,DRASKOVIC,LJAIC,UGLJANIN…itdSrbi su izginuli u I Svjetskom Ratu.Od tih srba danas nema ni 10% od danasnjih Srba.Sve ostalo je uvoz.I to najnekvalitetnija roba ,gora od kineske.

  27. Ljajicu- Ljajicu . Utuvi bree duso prodana :NISU MACEHA I MAJKA ISTO!!!

    Ta ista Maceha je probala da ubije nasu proslost i cini sve da ubije i nasu buducnost.Ljaicu a i ti maceho, sve dok budete tako radili bim se da ne samo
    sto ce da prokisnjava nego ne daj boze moze da napravite Potop…

      • susjede
        nemoj tako
        znas,susjedi uvijek prvi stradaju
        zato bolje se ti iseli malo podalje
        da ne budemo susjedi 🙂

      • Hvala ti komsija na ponudjenoj pomoci.Daleko sam ja od te macehe i ako je
        ndirektno izdasno pomazem.Majku su mi dusmani Berlinskim kongresom
        odvojili,no moj komsija BABO moj je ziv i zivjece VJECNO SVOJ NA SVOM.
        Komso moj cuvaj pare trebace ti jer dolaze teska vremena,ako ne budete
        odigrali sitno kalundjersko (kolo) muzicke produkcije Berlin-Wasington…

  28. Ne tri dana,nego se nece Srbija nikada smiriti.A zasto?pa zato sto Muftija IMA PRAVO.Da je nesto neistinito rekao nebi niko obratio paznju,ali istinu reci ,e to je nesto drugo.

  29. Ti si lider ,ti si voda

    Mjesto u historiji Sandzaka i svih Bosnjaka na ovom dunjaluku je vec upisano zlatnim slovima

    Po tebi se nas Sandzak prepoznaje,

    Allah ti pomogao niko ti nista ne mogao,svi ti dusmani bili pod nogama.Amin

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.