19. Oktobar 2018

Internet portal Sandžačke novine koji je pod kontrolom Esada Džudža ovih dana šireći neistine sprovodi jednu od najprljavijih kampanja protiv akademika muftije Muamera Zukorlića. 

Tako u tekstu pod nazivom “UPRKOS POKUŠAJU SPP DA SPRIJEČI: Usvojena odluka o imenovanju platoa po Hatidži Mehmedović” Džudžo tvrdi da je SPP prekinuo sjednicu Skupštine kako bi spriječio usvajanje odluke o imenovanju platoa u ovom gradu jer nije po volji beogradskog režima.

U ovoj rečenici se ogleda cjelokupno djelovanje Džudžovih Sandžačkih novina, gdje se širenjem neistina prema muftiji Zukorliću, pokušava popraviti jako loš rejting liste “Samoopredjeljenje” čiji je kandidat za vijećnika. 

Kako kaže narodna poslovica “ako laže koza, ne laže rog” objavljujemo snimak sa sjednice Skupštine na kojem se vidi da su odbornici SPP podržali prijedlog o imenovanju platoa po Hatidži Mehmedović. Također na priloženom snimku podjsećamo i da je odbornik SPP-a dr. Admir Muratović još 6. avgusta na Skupštini zatražio da se po hitnom postupku jedna od ulica nazove po Hatiži Mehmedović, što je SDP-SDA koalicija odbila. 

Pogledajte video. 

Sandžačke novine vodi Esad Džudžo, posredstvom svog rođaka Nedžada Smailagića.

Džudžo je objavio navodno da se odriče Sandžačkih novina. Međutim, kada su nadležni organi R. Srbije donijeli odluku da ekstenzije koje završavaju sa (.rs) ne mogu sakriti identitet vlasnika portala, postalo je jasno da je portal i dalje u rukama Esada Džudža.

Esad Džudžo i njegov rođak Nedžad Smailagić u akciji osmišljavanja tekstova za Sandžačke novine.

Nedžad Smailagić podjednako vodi i portal CBS-a čiji predsjednik Esad Džudžo.

 

Sandžak PRESS pratite putem Facebook | Twitter | Android| iPhone



Stavovi iznešeni u ovom tekstu su autorovi i moguće je da isti ne predstavljaju stavove naše redakcije.
Komentari su vlastita mišljenja autora i redakcija zadržava pravo brisanja vulgarnih i uvredljivih komentara.

No more articles