19. Septembar 2018

Jučer su na regionalnim medijima na Balkanu osvanuli krajnje tendenciozni i pristrasni naslovi “Porušena najstarija džamija u Novom Pazaru”. Međutim, SandžakPRESS otkriva javnosti na koji način koalicija SDP-SDA manipuliše vijestima na regionalnom nivou.

Naime, oni su infiltrirali svoje kadrove u dvije agencije, od kojih preuzimaju vijesti skoro svi mediji na Balkanu.

Medin Halilović – Kadar SDA Sulejmana Ugljanina

Medin Halilović – Veliki mrzitelj Islamske zajednice. Svojim svakodnevni prilozima i emisijama istakao se kao jedan od učesnika u cijepanju Islamske zajednice 2007. godine, kada je bio glavni novinar Ugljaninove Regionalne televizije. Padom Ugljanina sa vlasti, on se uspijeva infiltrirati u turskoj agenciji Anadolu – koju konstantno korsiti za političke manipulacije Sulejmana Ugljanina i izlivanje ličnih frustracija prema Islamskoj zajednici. Svoju ličnu mržnju i opsesiju ne krije ni komentarima na medijima, gdje često izigrava ulogu primitivnog bota Ugljaninove partije. Medin Halilović narušava ugled Anadolu Agencije na Balkanu, kojoj mediji i posebno muslimanski narodi izrazito vjeruju.

Ishak Slezović – direktor Radia100+ 

Ishak Slezović – Još jedan novinar i čelnik medija iz Novog Pazara, koji se sa teškoćom suzdržava da sakrije netrepeljivost koju gaji prema Islamskoj zajednici. On je istovremeno i novinar agencije Beta u Beogradu zadužen za vijesti iz Sandžaka. On je putem agencije Beta plasirao lažnu vijest regionalnim medijima pod naslovom “Srušena jedna od najstarijih džamija u Novom Pazaru”.

Nije prvi put da Slezović plasira lažne vijesti. Prije par mjeseci je plasirao lažnu vijest o izjavi Nenada Prokića, potpredsjednika SPP-a. Zatim, prije par godina je isti plasirao lažnu vijest protiv medrese Gazi Isa-beg u Novom Pazaru o tome kako navodno u toj školi hara smrtonosna zarazna bolest. Putem medija optuživan za islamofobsko djelovanje. Njegov novinar Nikola Kočović, koji je istovremeno i dopisnik iz Sandžaka za dnevnik Blic, u prošlosti je plasirao često islamofobične tekstove protiv izgradnje džamija (VIDI PRIMJER).

Ljajićeva TV 

Naravno, ne postoji dan u godini, a da Ljajićeva TV ne blati Islamsku zajednicu ili Muftiju Zukorlića. Na čelu Regionalne TV Novi Pazar se nalazi biznismen Denis Mavrić – koji je u priči obični interesdžija koji privatno daje signale svakoj političkoj strani i koji radi za onoga ko je na vlasti, a duhovni i ideološki inspirator te televizije je Kasim Zoranić (VIDI PRIMJER). Ova grupacija trenutno vodi prljavu kampanju jer želi da se kandiduje na izborima za Bošnjačko nacionalno vijeće pod listom “Stari dedo” – po uzoru istoimenu Facebook stranicu koju vode aktivisti SDP Fikret Nikšić, Aleksandar Nićiforović i do skoro Damir Zećirović. NVO Stari dedo su registrirali na omladinca SDP Farisa Krkmiševića. O tome kako se omladina žrtvuje i zloupotrebljava u toj partiji – čitajte OVDJE.

Džudžova ekipa

Esad Džudžo, vlasnik Sandžačkih novina, koje vodi njegov rođak Nedžad Smailagić,  i kandidat za BNV na Ugljaninovoj listi je također jedan od učesnika hajke. O tome na koji način Džudžo vodi Sandžačke novine čitajte OVDJE.

O ranijim hajkama protiv Islamske zajednice čitajte ovdje:

Podsjetimo se – Kako je SDP-SDA vodila hajku protiv restauracije Stare banje

Šta se događa sa Arap džamijom – Čitajte ovdje:

Istina o restauraciji Arap džamije

Facebook Comments

Sandžak PRESS pratite putem Facebook | Twitter | Android| iPhone



Stavovi iznešeni u ovom tekstu su autorovi i moguće je da isti ne predstavljaju stavove naše redakcije.
Komentari su vlastita mišljenja autora i redakcija zadržava pravo brisanja vulgarnih i uvredljivih komentara.

No more articles