5. August 2017

Redakciji Sandžak televizije danas se javio gospodin Adis Memović iz Prijepolja  koji je, kako navodi, izrevoltiran pisanjem portala bliskih SDP-u, PP Media čiji je vlasnik Alem Rovčanin I Glasa Zapadne Srbije čiji je vlasnik Gvozden Nikolić, kako bi demantovao pojedina pisanja gdje stoji da je napustio pokret narodnog poslanika Muamera Zukorlića, te kako je u sukobu sa šefom odborničkog kluba BDZ Sandžaka u Prijepolju, gospodinom Samirom Tandirom.

Član opštinskog vijeća I predsjednik OO Nove Srbije u Prijepolju Milan Gačević ističe da su pokušaji medijske hajke preko portal bliskih SDP-u unaprijed osuđeni na propast, jer, kako navodi, vidi narod najbolje ko je njegov iskreni prijatelj.

Ovo nije prvi da portali bliski SDP-u, navode iz vrha BDZ Sandžaka u Prijepolju pišu nebuloze I neistine. Podsjećamo javnost da su na posljednjoj sjednici komisije Savjeta za štampu, članovi i članice komisije donijeli jednoglasnu odluku da se portalu PP Media, čiji je vlasnik Alem Rovčanin, inače aktivista SDP-a u Prijepolju, dodijeli javna opomena zbog kršenja novinarskog kodeksa. Prema pisanju portala Ozon press Gvozden Nikolić, inače vlasnik Glasa Zapadne Srbije poznat je po reketaškim aferama, gdje se navode sume I od nekoliko desetina hiljada eura. Pokušali smo stupiti u kontakt sa navedenim vlasnicima portal kako bismo ih upitali za komentar, međutim nismo uspjeli da dođemo do njih. Iz odbora BDZ Sandžaka u Prijepolju najavili su tužbe protiv navedenih vlasnika portal zbog iznošenja neistina I pokušaja udara na ugled najjače bošnjačke stranke u vlasti Prijepolja.

SANA – H.Š.

Sandžak PRESS pratite putem Facebook | Twitter | Android| iPhone



Stavovi iznešeni u ovom tekstu su autorovi i moguće je da isti ne predstavljaju stavove naše redakcije.
Komentari su vlastita mišljenja autora i redakcija zadržava pravo brisanja vulgarnih i uvredljivih komentara.

No more articles